टी आर एस हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम:सुरेश रेड्डी

टी आर एस हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम:सुरेश रेड्डी

आरमोर 22 अगस्त: टी आर एस हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम हो चुकी है। अभी तक अवाम के लिए कुछ भी तरक़्क़ीयाती काम अंजाम नहीं दिए गए।

कांग्रेस हुकूमत की तरफ से मंज़ूर करदा तरक़्क़ीयाती कामों का संग-ए-बुनियाद रखते हुए अपने कारनामे बताए जा रहे हैं। साबिक़ स्पीकर असेंबली सुरेश रेड्डी ने इन ख़्यालात का इज़हार किया। आरमोर ऐंड बी गेस्ट हाउज़ पर साबिक़ स्पीकर सुरेश रेड्डी सहाफ़ीयों से ख़िताब करते हुए बताया कि टी आर एस हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम हो चुकी है।

कांग्रेस दौरे हुकूमत में मेरी नुमाइंदगी पर लकमपल्ली के अहाते में किसानों की तरक़्क़ी के लिए सेज की मंज़ूरी अमल में लाई। उन्होंने बताया कि ताख़ीर से सही लेकिन रियासती चीफ़ मिनिस्टर के सी आर उस का संग-ए-बुनियाद रखेंगे। इस के अलावा कांग्रेस दौर-ए-हकूमत में मैं रुकने असेंबली ना होने के बावजूद रियासती-ओ-मर्कज़ी हुकूमत पर कांग्रेस का इक़तिदार था इस तरह हमने आरमोर के अवाम के लिए पोचमपॉड प्रोजेक्ट से फिल्टर पानी आरमोर के अवाम को पहुंचाने के लिए 114 करोड़ रुपए मंज़ूर करवाए। इस तरह कई तरक़्क़ीयाती कामों के लिए फंड्स मंज़ूर करवाए लेकिन टी आर एस हुकूमत मंज़ूर करदा फंड्स को सिफ़र बताया।

Top Stories