Sunday , December 17 2017

टी आर एस क़ाइदीन पर इल्ज़ाम तराशी , तेलुगु देशम की मनज़्ज़म साज़िश : मुहम्मद शकील आमिर

रुकने असेंबली मुहम्मद शकील आमिर बोधन ने तेलुगु देशम तर्जुमान राजा राम यादव के बयान पर शदीद रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि अगर राजा राम यादव ये साबित करें कि कवीता रुकने पार्लियामेंट की सरपरस्ती में हम लोग मानजरा में रेत माफ़िया

रुकने असेंबली मुहम्मद शकील आमिर बोधन ने तेलुगु देशम तर्जुमान राजा राम यादव के बयान पर शदीद रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि अगर राजा राम यादव ये साबित करें कि कवीता रुकने पार्लियामेंट की सरपरस्ती में हम लोग मानजरा में रेत माफ़िया चला रहे हैं तो में सियासी ज़िंदगी से किनाराकशी इख़तियार करलूंगा। शकील आमिर ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि तेलुगु देशम इक़तिदार की हवस में नाकाम होजाने के बाद बरसर-ए-इक्तदार आए क़ाइदीन पर इल्ज़ाम तराशी करते हुए एक मुनज़्ज़म साज़िश के ज़रीये टी आर एस क़ाइदीन बिलख़सूस रुकने पार्लियामेंट निज़ामबाद और शकील आमिर की नेकनामी मुतास्सिर करने की नाकाम कोशिश कर रही है ताहम इस सिलसिले में क़ानूनी मुशीरों से मुशावरत जारी है और राजा राम यादव के ख़िलाफ़ अदालती कार्रवाई के लिए ग़ौर किया जा रहा है। वाज़िह रहेके मुहम्मद शकील आमिर टी आर एस में वाहिद मुस्लिम रुकने असेंबली मुंतख़ब हुए हैं।

आए दिन उन्हें किसी ना किसी अंदाज़ में अप्पोज़ीशन जमातें बदनाम करने की साज़िशें कर रही हैं। शकील आमिर ने वाज़िह अंदाज़ में कह दिया कि मेरी सियासी ज़िंदगी आख़िरी दम तक अवामी ख़िदमत के लिए वक़्फ़ है हम अपनी कारकर्दगी में मसरूफ़ हैं और तेलुगु देशम सियासी बेरोज़गारी की वजह आए दिन इस तरह के इल्ज़ाम लगा रही है। ताहम अवाम सब कुछ देख रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT