Thursday , December 14 2017

टी आर एस 20 बरस तक बरसरे इक़तिदार रहेगी

टी आर एस रुकने पार्लियामेंट कवीता ने कहा कि अगर पार्टी के अवामी नुमाइंदे चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव के मश्वरों पर अमल करें तो पार्टी आइन्दा 20 बरसों तक तेलंगाना में बरसरे इक्तिदार रहेगी। नागरजुनासागर में पार्टी के सहि रोज़ा ट

टी आर एस रुकने पार्लियामेंट कवीता ने कहा कि अगर पार्टी के अवामी नुमाइंदे चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव के मश्वरों पर अमल करें तो पार्टी आइन्दा 20 बरसों तक तेलंगाना में बरसरे इक्तिदार रहेगी। नागरजुनासागर में पार्टी के सहि रोज़ा ट्रेनिंग कैंप के इख़तेताम के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने ट्रेनिंग कैंप में हुकूमत और पार्टी के मुस्तक़बिल के बारे में अवामी नुमाइंदों को रहनुमायाना ख़ुतूत जारी किए हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने बेहतर हुक्मरानी और अवामी ख़िदमत के सिलसिले में जो रहनुमाई की है इस पर अमल आवरी के ज़रीये तेलंगाना में पार्टी को मुस्तहकम किया जा सकता है।

उन्होंने बताया कि ट्रेनिंग कैंप में तेलंगाना से मुताल्लिक़ तमाम उमूर पर तफ़सील से ग़ौर किया गया। उन्होंने कहा कि कामयाबी से ट्रेनिंग कैंप का इनइक़ाद अमल में आया और इस में शरीक अवामी नुमाइंदों ने नज़म-ओ-नसक़ और हुकूमत की कारकर्दगी के बारे में माहिरीन से बहुत कुछ सीखा है।

उन्होंने कहा कि टी आर एस के तमाम अवामी नुमाइंदे अवामी ख़िदमत के जज़बे से सरशार हैं। उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना की दूर अंदेशी और बेहतर पालिसीयों के नतीजे में रियासती अवाम ख़ुशहाल हैं और उन्हें टी आर एस दौरे हुकूमत में तरक़्क़ी उम्मीद है।

TOPPOPULARRECENT