Wednesday , December 13 2017

टी आर ऐस और बी जे पी , जे ए सी का हिस्सा, 30 सितंबर को तशकील तेलंगाना का जश्न

हैदराबाद ०८सितंबर (सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि टी आर ऐस और बी जे पी ,जे ए सी का हिस्सा है और उन पार्टीयों के साथ जय ए सी का कोई इख़तिलाफ़ नहीं है । उन्हों ने कहा क

हैदराबाद ०८सितंबर (सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि टी आर ऐस और बी जे पी ,जे ए सी का हिस्सा है और उन पार्टीयों के साथ जय ए सी का कोई इख़तिलाफ़ नहीं है । उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस सरबराह के चन्द्र शेखर राव के मुताबिक़ अगर जारीया माह के अवाख़िर तक अलहदा तलंगाना रियासत तशकील पाती है तो जय ए सी 30 सितंबर को चलो हैदराबाद प्रोग्राम के बजाय तशकील तलंगाना का जश्न मनाएगी।

उन्हों ने कहा कि अगर जारीया माह के इख़तताम तक तलंगाना तशकील पा जाय तो जय ए सी को ख़ुशी होगी और वो अपने एहितजाजी प्रोग्राम मंसूख़ करदेगी । उन्हों ने कहा कि जय ए सी इंतिहाई संजीदगी के साथ तलंगाना केलिए जद्द-ओ-जहद कररही है और इस में तमाम हमख़याल जमातों की ताईदहासिल की जा रही है । कूद नड्डा राम ने अवाम से अपील की कि वो 30 सितंबर को चलो हैदराबाद प्रोग्राम में बड़ी तादाद में शिरकत करते हुए अपनी ताक़त का मुज़ाहरा करें और मर्कज़ी हुकूमत पर वाज़िह करें कि तलंगाना अवाम अलहदा रियासत के मुतालिबा परमुत्तहिद हैं ।

उन्हों ने कहा कि इस प्रोग्राम में अवाम की कसीर तादाद की शिरकत कोयक़ीनी बनाने केलिए तलंगाना के तमाम अज़ला में बाक़ायदा मुहिम का आग़ाज़ किया जा रहा है । उन्हों ने कहा कि आइन्दा हफ़्ता जे ए सी का एक वफ़द रियास्ती गवर्नर से मुलाक़ात करेगा और उन्हें याददाश्त पेश की जाएगी ।

हालिया दौरा दिल्ली के मौक़ा पर मर्कज़ी क़ाइदीन से मुलाक़ात के दौरान उन्हों ने तलंगाना मसला पर जल्द फ़ैसला करने की अपील की है । उन्हों ने बताया कि 9 सितंबर को सिकंदराबाद में शऊर बेदारी रिया लीमुनज़्ज़म की जाएगी । 10 ता 15 सितंबर हर घर से एक शख़्स नारे के तहत हर ज़िलाऔर मंडल सतह पर चलो हैदराबाद प्रोग्राम की कामयाबी के लिए मुहिम चलाई जाएगी । 13 सितंबर को सरकारी मुलाज़मीन की आम हरताल के आग़ाज़ के दिन की याद में अलहदा तलंगाना काज़ केलिए वक़्फ़ होजाने का अह्द किया जाएगा और ज़िला और मंडल सतह पर भूक हड़ताली कैंप मुनाक़िद किए जाऐंगे ।

16 सितंबर को ज़िला मराकज़ पर तलंगाना कीताईद में रिया लियां मुनज़्ज़म की जाएंगी । 17 सितंबर को यौम इंज़िमाम तलंगाना मनाया जाएगा और इस दिन क़ौमी और तलंगाना का पर्चम लहराया जाएगा । उन्हों ने कहा कि तलंगाना का हुसूल तमाम सयासी जमातों की मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद के ज़रीया मुम्किन है ।

TOPPOPULARRECENT