टी आर ऐस हुकूमत को बचाने कोशां

टी आर ऐस हुकूमत को बचाने कोशां
हैदराबाद 13 मार्च (सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती हुकूमत को बचाने के लिए तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी की बात कर रही है।

हैदराबाद 13 मार्च (सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती हुकूमत को बचाने के लिए तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी की बात कर रही है।

रुकन असम्बली मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने आज सहाफ़ीयों से बात करते हुए बताया कि के सी आर शर्मीला या वाई ऐस आर कांग्रेस के मश्वरे पर तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करते हुए हुकूमत को मयाद की तकमील का मौक़ा फ़राहम कररहे हैं। उन्हों ने बताया कि चंद्रशेखर राव‌ बजट सैशन के आग़ाज़ से क़बल तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी के ज़रीया कांग्रेस के बाग़ी मुअत्तल शूदा अरकान को नाअहल क़रार देने का मौक़ा फ़राहम कर चुके हैं।

मिस्टर रेड्डी ने बताया कि तेलगुदेशम‌ रियासत की अहम अप्पोज़ीशन जमात है वो किसी के मुतालिबा या हालात से मजबूर होकर किसी की पेश करदा तहरीक की हिमायत नहीं करेगी।

उन्हों ने बताया कि मुनासिब-ए-वक़्त पर तेलगुदेशम‌ तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी का ऐलान करेगी। उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस, कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस के दरमयान खु़फ़ीया मुफ़ाहमत ही, जिसके सबब टी आर ऐस कांग्रेस इक़तिदार को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने की कोशिश कर रही है।

मिस्टर रेड्डी ने बताया कि अवामी मसाइल के अंबार के सबब हुकूमत इक़तिदार पर बरक़रारी के हक़ से महरूम हो चुकी है लेकिन हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद को कामयाब बनाने इक़दामात का जायज़ा लेने के बाद ही तहरीक अदमे इअतिमाद पेश की जानी चाहिए।

उन्हों ने बताया कि हुकूमत अपने बचाव‌ के मुताल्लिक़ इतमीनान का मुज़ाहरा सिर्फ़ इसलिए किया जा रहा चूँकि टी आर उसने तहरीक अदमे इअतिमाद की पीशकशी के ऐलान के ज़रीया मुअत्तल 9 अरकान को नाअहल क़रार देने का मौक़ा फ़राहम करके हुकूमत को बचाने की राहें फ़राहम की हैं। उन्हों ने कहा कि रियासत में अवाम का हर तबक़ा हुकूमत की कारकर्दगी पर अदम इतमीनान का इज़हार कररहा ही। इसी लिए तेलगुदेशम‌ ने तहरीक अदमे इअतिमाद के मुताल्लिक़ मुनासिब-ए-वक़्त पर फ़ैसला करने का ऐलान किया था ताकि हुकूमत के ख़िलाफ़ पेश होने वाली तहरीक को कामयाब करने में कोई कसर ना रही।

Top Stories