Monday , December 18 2017

टी जय ए सी की दिल्ली में संसद यात्रा

हैदराबाद 09 अप्रैल (सियासत न्यूज़) तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी इस महीना की 29 और 30 तारीख़ को दिल्ली में संसद यात्रा का एहतिमाम करेगी। सदर नशीन जय ए सी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने बताया कि इस यात्रा का मक़सद क़ौमी सतह की तमाम ज

हैदराबाद 09 अप्रैल (सियासत न्यूज़) तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी इस महीना की 29 और 30 तारीख़ को दिल्ली में संसद यात्रा का एहतिमाम करेगी। सदर नशीन जय ए सी प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने बताया कि इस यात्रा का मक़सद क़ौमी सतह की तमाम जमातों को तलंगाना के हक़ में ताईद हासिल करना है ।

मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया जाएगा कि वो पार्लीमैंट में तलंगाना के क़ियाम से मुताल्लिक़ बिल पेश करें। कूद नड्डा राम ने कहा कि तलंगाना के हुसूल के जद्द-ओ-जहद को हैदराबाद से दिल्ली मुंतक़िल करने का फ़ैसला किया गया है ताकि मर्कज़ी हुकूमत पर दबाॶ बनाया जा सकी।

उन्हों ने कहा कि जवाइंट ऐक्शण कमेटी आने वाले दिनों में दिल्ली में और भी एहितजाजी प्रोग्राम मुनज़्ज़म करेगी । नई दिल्ली में मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों के क़ाइदीन से मुलाक़ात करते हुए तलंगाना के क़ियाम की ज़रूरत से वाक़िफ़ किराया जाएगा और उन की ताईद हासिल की जाएगी ।

उन्हों ने कहा कि क़ौमी सतह की सयासी जमातों की अक्सरीयत तलंगाना रियासत के क़ियाम के हक़ में ही। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियास्ती हुकूमत और कांग्रेस पार्टी मर्कज़ी हुकूमत को ग़लत रिपोर्टस के ज़रीया गुमराह कर रही है और ये तास्सुर देने की कोशिश की जा रही है कि तलंगाना तहरीक कमज़ोर हो गई।

उन्हों ने कहा कि बहुत जल्द तलंगाना में दूसरे मरहले का एजीटशन शुरू किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT