Tuesday , January 23 2018

टेस्ट दर्जा बंदी में हिंदूस्तान चौथे मुक़ाम पर

दुबई 28 फ़रवरी: हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम ने आई सी सी की जानिब से जारी करदा ताज़ा तरीन टेस्ट दर्जा बंदी में पाकिस्तान से चौथा मुक़ाम हासिल करलिया है जब कि सचिन तेंदुलकर ने तीन मुक़ामात की तरक़्क़ी के साथ 17 वां मुक़ाम हासिल करलिया है । हिंदूस्तानी बोलरों में आफ़ स्पिनर रवी चंद्रन अश्विन जिन्होंने ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ चेन्नाई टेस्ट में 198 रंज़ के बदले 12 खिलाड़ियों को आउट‌ किया है इस शानदार मुज़ाहरा की बदौलत वो अपनी कैरियर के बेहतरीन मुक़ाम 11 नंबर पर पहुंच चुके हैं ।

चेन्नाई में अपने कैरियर की पहली डबल सेंचुय‌री स्कोर करने वाले कप्तान महेंद्र सिंह धोनी 15 मुक़ामात की छलांग लगाते हुए 21 वां मुक़ाम हासिल करलिया है । चेन्नाई टेस्ट में सेंचुय‌री बनाने वाले एक और हिंदूस्तानी खिलाड़ी विराट कोहली ने भी 10 मुक़ामात की तरक़्क़ी के साथ अपने कैरियर में बेहतरीन 25 वां मुक़ाम हासिल करलिया है ।

इलावा अज़ीं पाकिस्तान के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में कलीन सोइप कामयाबी हासिल करनेवाली जनूबी अफ़्रीक़ी टीम ने टेस्ट दर्जा बंदी में अपने पहले मुक़ाम को मज़ीद मजबूत‌ कर लिया है । बोलरों की टेस्ट दर्जा बंदी के सर-ए-फ़हरिस्त 10 खिलाड़ियों में कोई तबदीली नहीं है जैसा कि जनूबी अफ़्रीक़ी फ़ास्ट बोलर डील इस्टेन बदस्तूर पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ हैं जब कि उनके साथी बोलर वर्नान फिलैंडर दूसरे मुक़ाम पर मौजूद हैं ।

बैटस्मेनों की दर्जा बंदी में जनूबी अफ़्रीक़ी बैटस्मेन हाशिम आमला बदस्तूर पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ हैं जबकि ऑस्ट्रेलिया के कप्तान माईकल क्लार्क को दूसरा मुक़ाम हासिल हुआ है।

TOPPOPULARRECENT