Monday , September 24 2018

टैंक बांड‌ पर सीमा आंधरा क़ाइदीन के मुजस्समों (स्मारक‌) की दुबारा तंसीब(बनाना)

हैदराबाद ०६अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) टैंक बैंड पर सीमा आंधरा क़ाइदीन के मुजस्समों को नसब करने के ख़िलाफ़ तलंगाना जागृति की सदर कवीता ने अपने हामीयों के साथ टैंक बैंड पर एहतिजाज मुनज़्ज़म किया । बड़ी तादाद में हामीयों के साथ धरने क

हैदराबाद ०६अक्टूबर (सियासत न्यूज़ ) टैंक बैंड पर सीमा आंधरा क़ाइदीन के मुजस्समों को नसब करने के ख़िलाफ़ तलंगाना जागृति की सदर कवीता ने अपने हामीयों के साथ टैंक बैंड पर एहतिजाज मुनज़्ज़म किया । बड़ी तादाद में हामीयों के साथ धरने के सबब ट्रैफ़िक में ख़लल पड़ा ।

पुलिस की जानिब से मुजस्समों की हिफ़ाज़त केलिए बड़े पैमाने पर इंतिज़ामात किए गए थे । कवीता ने सीमा आंधरा क़ाइदीन के मुजस्समों को दुबारा नसब किए जाने के ख़िलाफ़ हुकूमत को मनतबा करते हुए कहा कि वो मुजस्समों की तंसीब में रुकावट पैदा करेंगी । वाज़िह रहे कि गुज़शता साल मुलैय्यन मार्च के मौक़ा पर तलंगाना हामीयों ने बाअज़ मुजस्समों को नुक़्सान पहुंचाया था जिन्हें हुकूमत दुबारा नसब कररही है ।

कवीता ने तलंगाना की अहम शख़्सियतों के मुजस्समा को नसब करने का मुतालिबा किया । जिस में आसिफ़ साबह के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करने वाले के भीम का मुजस्समा भी शामलहे । टी आर उसकी जानिब से कोमरम भीम के मुजस्समा की तंसीब का एक अर्सा से मुतालिबा किया जा रहा है इस मुतालिबा को देखते हुए हुकूमत ने भीम का मुजस्समा नसब करने का फ़ैसला किया । कवीता के एहतिजाज के मौक़ा पर भीम का मुजस्समा तंसीब केलिए टैंक बैंड पहुंच चुका । इसी दौरान मुलैय्यन मार्च के मौक़ा पर नुक़्सान पहोनचाए गए मुजस्समों की तंसीब कल रात अमल मे आई ।

जिन में गिर जाड़ा अप्पा राव , के वीरीशा लिंगम ,सर अरथर कॉटन के मुजस्समा शामिल हैं । कल आधी रात को सख़्त सकीवरीटी इंतिज़ामात में चार मुजस्समे नसब किए गए । हुकूमत की जानिब से निस्फ़ शब के बाद मुजस्समों की तंसीब पर तलंगाना हामीयों ने शदीद एहतिजाज किया है ।

तेलंगाना हामीयों का कहना है कि सीमा आंधरा क़ाइदीन के मुजस्समे नसब करते हुए तलंगाना अवाम के जज़बात मजरूह किए जा रहे हैं । हुकूमत की जानिब से टैंक बैंड पर मुजस्समों की हिफ़ाज़त केलिए पुलिस को ताय्युनात किया गया है ।

TOPPOPULARRECENT