Friday , December 15 2017

टैक्स वसूली के लिए मजलिस बलदिया करीमनगर मुतहर्रिक

मजलिस बलदिया कारपोरेशन में सुबह से शाम तक नलों के वाल्बस की अदायगी और जायदाद टैक्स की अदायगी के लिए शहरयान करीमनगर की भीड़ दिखाई दे रही है और इस में रोज़ाना इज़ाफ़ा होता ही जा रहा है। माली साल का इख़तेताम मार्च की आख़िर तक मजलिस बलदिया

मजलिस बलदिया कारपोरेशन में सुबह से शाम तक नलों के वाल्बस की अदायगी और जायदाद टैक्स की अदायगी के लिए शहरयान करीमनगर की भीड़ दिखाई दे रही है और इस में रोज़ाना इज़ाफ़ा होता ही जा रहा है। माली साल का इख़तेताम मार्च की आख़िर तक मजलिस बलदिया कारपोरेशन अपने आमदनी के निशाना की तकमील के लिए कोशां दिखाई दे रही है।

अरसा-ए-दराज़ से जायदाद टैक्स के बकाया जात नलों के बक़ायाजात को सख़्ती के साथ वसूल किया जा रहा है। ग़ैर मजाज़ तौर पर नल के कनेक्शनों के ख़िलाफ़ कमिशनर आम्टे कुमार ने सख़्ती के साथ कार्रवाई का हुक्म दिया और किसी की भी किसी सतह के क़ाइदीन की सिफ़ारिश की तरफ़ तवज्जा ना देने के लिए ओहदेदारान को हुक्म दे दिया और डीवीजन वारी तौर पर ग़ैर मजाज़ नलों के कनेक्शन की तन्क़ीह करने के लिए मामूर कर दिया जिसकी वजह से 6 हज़ार ग़ैर मजाज़ चोरी के कनेक्शन की निशानदेही हुई है। 2007 से आज तक माहाना बिल के हिसाब से रक़म की अदायगी पर उन्हें दुबारा कनेक्शन देने का हुक्म दिया है। नलों के कनेक्शन को बाक़ायदा बनाने के लिए नोटिस जारी किए गए हैं। इस माह के आख़िर तक 60 से 80 लाख रुपये तक वसूल होने की उम्मीद की जा रही है। ख़ानगी स्कूल, कालेजों के हासिल कर्दा नलों को कमर्शियल ज़मुरा में लाने के लिए उन्हें 30 हज़ार रुपये डिपाज़िट अदा करने को कहा।

इस तरह 140 तालीमी इदारों को नोटिस दी जा चुकी है। इसी तरह 67 अपार्टमेंट हैं इनसे भी नल के कनेक्शन को कमर्शियल में तब्दील करने और मीटर लगा दिए जाने के एक लाख 20 रुपय डिपाज़िट जमा करनी होगी इसके बाद ही कनेक्शन को रखा जाएगा इस तरह मजलिस बलदिया की आमदनी में काफ़ी इज़ाफ़ा हो रहा है।

TOPPOPULARRECENT