Wednesday , December 13 2017

ट्रस्ट के लिए कॉरपोरेट घरानों से फंड्स हासिल करने की तरदीद

नई दिल्ली 21 मार्च (पी टी आई) ख़ानदान के ट्रस्ट पर कॉरपोरेट घरानों से मुबय्यना तौर पर फंड्स की उसुली के इल्ज़ामात से पैदा शूदा तूफ़ान के पेशे नज़र वज़ीर तेल वीरप्पा मोइली ने आज कहा कि उन्होंने किसी भी कंपनी के हक़ में कोई फेसला करने और इ

नई दिल्ली 21 मार्च (पी टी आई) ख़ानदान के ट्रस्ट पर कॉरपोरेट घरानों से मुबय्यना तौर पर फंड्स की उसुली के इल्ज़ामात से पैदा शूदा तूफ़ान के पेशे नज़र वज़ीर तेल वीरप्पा मोइली ने आज कहा कि उन्होंने किसी भी कंपनी के हक़ में कोई फेसला करने और इसके इव्ज़ अपने अरकान ख़ानदान के ट्रस्ट को फंड्स फ़राहम करने की कोई कोशिश नहीं की है।

मोइली ने अपने बयान में कहा कि किसान सभा ट्रस्ट उनके अरकान ख़ानदान की जानिब से चलाये जाता है। इस ट्रस्ट से ऐसे कॉर्पोरेट्स रुजू होरहे हैं जो ग़ुर्बत का शिकार अफ़राद को फ़ायदा पहूँचाने के लिए समाजी काज़ को फ़रोग़ देना चाहते हैं।

में इन इल्ज़ामात की वाज़िह तौर पर तरदीद करता हूँ कि इस ट्रस्ट को किसी भी कॉरपोरेट घराने से मेरी ईमा पर फ़ंड हासिल हुआ है। मोइली ने कहा कि उन के फ़र्ज़ंद हर्ष प्रोफेशनली और आज़ादाना तौर पर एक फ़र्म चलाते हैं। जो किसान सभा ट्रस्ट में ट्रस्टी भी हैं।

इस हक़ीक़त से इनकार नहीं किया जा सकता कि मेरे फ़र्ज़ंद हर्ष ने ज़मीर की आवाज़ पर समाजी काज़ केलिए कामयाब ख़िदमात अंजाम दी हैं। इनका कोई सियासी अज़म-ओ-मक़सद नहीं है। उनके फ़र्ज़ंद की कंपनी पेशावराना तर्ज़ की हामिल कंपनी है जो मआशी तौर पर तरक़्क़ी के ख़ाहां अफ़राद को फ़वाइद पहूँचाती है।

TOPPOPULARRECENT