Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / ट्रैफ़िक हादसे में आठ मुस्लिम नौजवानों की हलाकत पर हरीश राव‌ ने किया अफ़सोस

ट्रैफ़िक हादसे में आठ मुस्लिम नौजवानों की हलाकत पर हरीश राव‌ ने किया अफ़सोस

हैदराबाद 01सितम्बर: शहर के नवाही इलाके मेड़चल में पेश आए ख़ौफ़नाक सड़क हादसे में 8मुस्लिम नौजवानों की हलाकत पर टीआरएस क़ाइद-ओ-वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने अपने गहरे रंज-ओ-ग़म का इज़हार किया है और हादसे में हलाक नौजवानों के अफ़रादे ख़ानदान से मुलाक़ात करते हुए उन्हें पुर्सा दिया और फी कस ख़ानदान 5 लाख एक्स गरीशया का एलान किया और ज़ख़मी नौजवान को मुकम्मिल सेहतयाबी तक कॉरपोरेट हॉस्पिटल में ईलाज का सदाशिवपेट के मुसलमानों को भरोसा दिलाया।

ये पहला वाक़िया है जिसमें सड़क हादसे के महलोकीन को 5 लाख रक़म बतौर ऐक्स गरीशया का एलान किया गया है। हरीश राव‌ की शख़्सी दिलचस्पी से ये एलान कर दिया गया जिन्हों ने हादसे की इत्तेला पाकर फ़ौरी हॉस्पिटल का रुख किया, उनके साथ उनके बाएतेमाद रफ़क़ा अराकीने असेंबली और रुकने पार्लियामेंट भी मौजूद थे।

हरीश राव‌ ने जाये मुक़ाम से चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से राबिता क़ायम किया और उन्हें सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ करवाते हुए 5 लाख रुपए ऐक्स गरीशया फ़ी ख़ानदान एलान कर दिया। वज़ीर आबपाशी के साथ उस वक़्त रुकने पार्लियामेंट मेदक के प्रभाकर रेड्डी, डिप्टी स्पीकर असेंबली पदमा देवेंद्र रेड्डी, रुकने असेंबली संगारेड्डी चिंता प्रभाकर रुकने असेंबली नरसापूर मुदुन रेड्डी, रुकने असेंबली दबाक और दुसरे मौजूद थे।हरीश राव‌ ने गांधी हॉस्पिटल पहुंच कर अव्वलीन औक़ात में महलोकीन की लाशों का पोस्टमार्टम करवाया।

TOPPOPULARRECENT