Monday , December 18 2017

डयूटी के नाम पर इस्तिहसाल करने के ख़िलाफ़ होमगार्ड्स का एहतेजाज

डयूटी के नाम पर इस्तिहसाल के ख़िलाफ़ होमगार्ड्स अमला ने ज़बरदस्त एहतेजाज मुनज़्ज़म किया। जवाइंट कमिशनर पुलिस और कमांडेंट होम गारडज़ के दफ़ातिर पर होम गारडज़ ने एहतेजाज करते हुए अपनी ब्रहमी का इज़हार किया जिन में ख़वातीन होमगार्ड्स की ब

डयूटी के नाम पर इस्तिहसाल के ख़िलाफ़ होमगार्ड्स अमला ने ज़बरदस्त एहतेजाज मुनज़्ज़म किया। जवाइंट कमिशनर पुलिस और कमांडेंट होम गारडज़ के दफ़ातिर पर होम गारडज़ ने एहतेजाज करते हुए अपनी ब्रहमी का इज़हार किया जिन में ख़वातीन होमगार्ड्स की बड़ी तादाद मौजूद थी।

होमगार्डज़ का मुतालिबा थाकि उन्हें फ़ौरी तौर पर पुलिस स्टेशनों से मुंसलिक किया जाये। उन का इल्ज़ाम हैके उन्हें डयूटी के नाम पर सीनीयर पुलिस ओहदेदारों और आई पी एस ओहदेदारों के मकानात पर घरेलू ख़िदमात के लिए मुक़र्रर किया जा रहा है जिस से उन का इस्तिहसाल होरहा है और डयूटी की मांग के बावजूद भी उन्हें सिर्फ़ घरेलू ख़िदमात करने पर मजबूर किया जा रहा है।

होमगार्ड्स ने ए सी पी जगदीश गौड़ , कमांडेंट प्रभाकर , रेज़ रिवर इन्सपेक्टरस रमेश बाबू और चक्कर अधर पर इल्ज़ाम लगाया कि ये ओहदेदार उन्हें अपनी मर्ज़ी के मुताबिक़ ख़िदमात अंजाम देने के लिए दबाव‌ डाल रहे हैं दुसरी सूरत मुलाज़मत से बरतरफ़ करने की धमकी दी जा रही है। उन्होंने हुकूमत से होमगार्ड्स के मसाइल की फ़ौरी यकसूई और मुताल्लिक़ा ओहदेदारों का फ़ौरी तबादला करने का मुतालिबा किया है।

TOPPOPULARRECENT