Friday , May 25 2018

डरावीड को जारीया साल सब से ज़्यादा रन बनाने का एज़ाज़

कोलकता 15 नवंबर ( पी टी आई ) हिंदूस्तानी बैटिंग लाईन अप के अहम रुकन राहुल डरावीड ने आज एक अहम संग-ए-मेल उबूर करलिया और वो जारीया साल टेसट क्रिकेट में सब से ज़्यादा रन बनाने वाले खिलाड़ी बन गए । उन्हों ने इस मुआमला में इंगलैंड के अयान बैल

कोलकता 15 नवंबर ( पी टी आई ) हिंदूस्तानी बैटिंग लाईन अप के अहम रुकन राहुल डरावीड ने आज एक अहम संग-ए-मेल उबूर करलिया और वो जारीया साल टेसट क्रिकेट में सब से ज़्यादा रन बनाने वाले खिलाड़ी बन गए । उन्हों ने इस मुआमला में इंगलैंड के अयान बैल को पीछे छोड़ दिया । डरावीड ने जारीया साल अब तक 10 टेसट मीचस मैं 952 रंज़ स्कोर किए हैं जबकि अयान बेल ने 950 रन बनाए हैं। डरावीड को वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ टेसट में 119 के इन्फ़िरादी स्कोर पर बराथ वेट ने आउट किया । राहुल ने जारीया साल पाँच टेसट सैंचरीयाँ स्कोर की हैं जिन में दो सैंचरीयाँ वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ और तीन इंगलैंड के ख़िलाफ़ हैं।

उन्हों ने दो निस्फ़ सैंचरीयाँ भी स्कोर की हैं। राहुल ने ताहम ये रंज़ 19 टेसट इन्निंगज़ में 59.50 के औसत से बनाए हैं जबकि अयान बेल ने सिर्फ 11 इन्निंगज़ में 118.75 के औसत से ये कारनामा अंजाम दिया है । राहुल के इलावा आज वि वि ऐस लक्ष्मण ने भी एक संग-ए-मेल उबूर करते हुए वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ अपने 1500 टेसट रंज़ मुकम्मल करलिए हैं।

TOPPOPULARRECENT