Thursday , December 14 2017

डाकूओ की टोली गिरफ़्तार , मोटर साईकल और दीगर अशीया ज़ब्त‌

हैदराबाद । १५मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : वैस्ट ज़ोन टास्क फ़ोर्स टीम ने एक 8 रुकनी डाकूओ की टोली को गिरफ़्तार करते हुए क़तल की साज़िश को नाकाम बनादिया । ये टोलीरक़म के इव्ज़ क़तल करने का मंसूबा रखती थी । ये बात सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़

हैदराबाद । १५मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : वैस्ट ज़ोन टास्क फ़ोर्स टीम ने एक 8 रुकनी डाकूओ की टोली को गिरफ़्तार करते हुए क़तल की साज़िश को नाकाम बनादिया । ये टोलीरक़म के इव्ज़ क़तल करने का मंसूबा रखती थी । ये बात सिटी पुलिस कमिशनर ए के ख़ां ने बताई । उन्हों ने बताया कि इस टोली के क़बज़ा से एक देसी साख़ता बंदूक़ तीन ख़ंजरएक कार दो मोटर सैक़ल और 8 सेल फ़ोन ज़बत करलिए और के वीरा ब्रह्माचारी उर्फ़ रमेशउर्फ़ मुरली साकन क़ाज़ी पेट वरनगल डी बाबू हशमत पेट , पण्डित मुकेश शर्मा मध्य प्रदेश , सुधीर संग ना रसनगी जो हुमायूँ नगर का रूडी शीटर बी किरण सिकंदराबाद के साईकुमार ओलड बोइन पली ऐम शेवा हशमत पेट एन अजए चलकल गौड़ा को गिरफ़्तार कर लिया इस टोली ने साबिक़ में डकैती की कई वारदातें अंजाम दी हैं । और ताज़ा कार्रवाई में एक क़तल का मंसूबा रखते थे ।

कमिशनर पुलिस ने बताया कि ये टोली नेताजी नामीशख़्स का जो स्टूडीयो एन टी वी चैनल में काम करता है इस के क़तल का मंसूबा तैय्यार करलिया था और इस को जान से मारने की कोशिश में थे । नेता जी जी ज़िला खम्मम सेताल्लुक़ रखता है । इस ने रवी कुमार नामी शख़्स जो खम्मम का साकन है की लड़की से शादी की थी और ये शादी बैन तबक़ा वारी शादी है । जिस से ब्रहमी का शिकार रवी कुमार ने वेंकटेश्वर लो नामी शख़्स के ज़रीया इस टोली से राबिता क़ायम किया और नेता जी को क़तल करने के लिए पाँच लाख का सौदा तै पाया जिस के इव्ज़ इस ने एक लाख एडवांस के तौर पर अदा कर दिए और इस टोली ने शहर में मुक़ाम किया पहले उन लोगों ने दिलसुख नगर की एक होटल में क़ियाम किया और वहां से शेख़ पेट के इलाक़ा में नेताजी के क़तल का मंसूबा तैय्यार कर लिया और उसे हलाक करने की कोशिश में थे । कमिशनर पुलिस ने बताया कि नेताजी को मुकम्मल तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया जाएगा और इस की मदद की जाएगी ।।

TOPPOPULARRECENT