Monday , December 11 2017

डाक्टर सुधाकर को मज़ीद एक साल जेल की मुख़ालिफ़त

हैदराबाद। 8 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) सदर टी आर ऐस चन्द्र शेखर राव की अपील पर आज तेलंगाना के तमाम अज़ला में टी आर ऐस कारकुनों ने रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़मकिया और टी आर ऐस क़ाइद डाक्टर सुधाकर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा से दसतबरदारी का

हैदराबाद। 8 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) सदर टी आर ऐस चन्द्र शेखर राव की अपील पर आज तेलंगाना के तमाम अज़ला में टी आर ऐस कारकुनों ने रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़मकिया और टी आर ऐस क़ाइद डाक्टर सुधाकर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा से दसतबरदारी का मुतालिबा किया । हुकूमत की जानिब से सुधाकर को 12माह तक जेल भेजने से मुताल्लिक़फ़ैसले के ख़िलाफ़ टी आराएस सारे तेलंगाना में एहतिजाज का फ़ैसला किया है ।

हैदराबाद में आर टी सी क्रास रोड पर साबिक़ रियास्ती वज़ीर एन नरसिम्हा रेड्डी की क़ियादत में टी आर ऐस कारकुनों ने रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म किया जिस से ट्रैफ़िक में ख़लल पड़ा । पुलिस ने एहितजाजियों को गिरफ़्तार करते हुए ट्रैफ़िक को बहाल क्या । इस मौक़ा परअख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इन नरसिम्हा रेड्डी ने हुकूमत पर ग़ैर जमहूरी तरीक़े इस्तिमाल करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि पुलिस और मुक़द्दमात के ज़रीया तेलंगाना क़ाइदीन को हिरासाँ किया जा रहा है । उन्हों ने कहा कि डाक्टर सुधाकर के ख़िलाफ़ कार्रवाई से टी आर ऐस क़ाइदीन के हौसले पस्त नहीं बल्कि और बुलंद होंगे । उन्हों ने कहाकि तहरीक के आग़ाज़ के बाद से कई अवामी नुमाइंदों के ख़िलाफ़ नाक़ाबिल ज़मानतमुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं ।

उन्हों ने हुकूमत को धमकी दी कि अगर वो यही रवैय्याइख़तियार करेगी तो टी आर उसको अपने एहतिजाज में तबदीली पर ग़ौर करना पड़ेगा । सदी पेट में टी आर ऐस रुकन असम्बली हरीश राव को पुलिस ने इस वक़्त गिरफ़्तार करलिया जब वो अपने हामीयों के साथ रास्ता रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म कररहे थे । क़ौमीशाहराह पर उन्हों ने साबिक़ रुकन असम्बली रामलिंगा रेड्डी के हमराह ये एहतिजाजमुनज़्ज़म क्या ।

पुलिस ने उन्हें गिरफ़्तार कर के सिदी पेट पुलिस स्टेशन मुंतक़िल करदिया । इस मौक़ा पर मीडीया से बातचीत करते हुए हरीश राव ने कहा कि हुकूमत ने सुधाकर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा से दसतबरदारी का तीक़न दिया था लेकिन अचानक उन्हें 12माह तक क़ैद में रखने का फ़ैसला किया गया है जो सरासर नाइंसाफ़ी है। इस फ़ैसले के ज़रीया हुकूमत ने तेलंगाना अवाम के जज़बात को ठेस पहुंचाई है । हरीश राव ने कहा कि हुकूमत को तेलंगाना अवाम के सब्र का इमतिहान नहीं लेना चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT