Friday , December 15 2017

डाबर की तशहीर के लिए अदाकार समन्ता से मुआहिदा

हैदराबाद ०४ दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : हिंदूस्तानी मार्किट में तेज़ी से तरक़्क़ी पज़ीर डाबर कंपनी ने अपने नए प्रॉडक्ट्स की तशहीर के लिए फ़िल्म स्टार समन्ता से मुआहिदा करलिया है और रोज़ाना के घरेलू इस्तिमाल में आने वाली अशीया ओडो

हैदराबाद ०४ दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : हिंदूस्तानी मार्किट में तेज़ी से तरक़्क़ी पज़ीर डाबर कंपनी ने अपने नए प्रॉडक्ट्स की तशहीर के लिए फ़िल्म स्टार समन्ता से मुआहिदा करलिया है और रोज़ाना के घरेलू इस्तिमाल में आने वाली अशीया ओडोनल प्रॉडक्ट्स के तजदीद ब्रांड्स को मुतआरिफ़ (पहचानने वाला)किया है ।

आज यहां हैदराबाद में एक प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान ख़ुशबू से घर को महिका देने वाले ओडोनल के जदीद ब्रांड्स को डाबर इंडिया लिमिटेड कयाटगीरी हैड होम केर मिस्टर रोहित प्रकाश गुप्ता ने मुतआरिफ़ किया । उन्हों ने बताया कि बदलते तर्ज़-ए-ज़िदंगी और अवामी मांग और उन की ख़ाहिश के मुताबिक़ डाबर ने अपने नए प्रॉडक्ट्स को तैय्यार किया है और चार नए ख़ुशबू में उन्हें मुतआरिफ़ (पहचानने वाला)किया जा रहा है ।

उन्हों ने बताया कि इस ओडोनल जल को बड़े कमरों डाइनिंग हाल-ओ-दीगर वसीअ रकबा के मुक़ामात पर लगाया जा सकता है । और जल को नेचुरल अर फ़रीशरल की तरह इस्तिमाल भी किया जा सकता है और इस के इलावा इस जल को दीवार , टेबल के नीचे और दीगर सहूलत बख़श मुक़ामात पर भी रखा जा सकता है । इस नए ओडोनल जल निहायत ही उम्दा और मयारी अंदाज़ से तैय्यार किया गया है । मिस्टर गुप्ता ने बताया कि डाबर कंपनी ने मुल्क भर में गुज़शता साल रिकार्ड मुनाफ़ा हासिल किया है ।

उन्हों ने बताया कि गुज़शता साल डाबर ने रिकार्ड मुनाफ़ा हासिल किया है और ओडोनल प्रॉडक्ट्स ने 100 करोड़ के निशाना को उबूर कर लिया है । उन्हों ने बताया कि डाबर कंपनी 1962 से ख़ुशबू की अशीया फ़राहम कररहा है और 127 साल से अवामी ख़िदमात में जुटी हुई है इस मौक़ा पर अभीजीत के बोरा , मैनेजर कारपोरीटर कम्यूनीकेशन-ओ-दीगर मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT