डायरेक्टर जनरल सतह के हिंद-पाक मुज़ाकरात का आग़ाज़

डायरेक्टर जनरल सतह के हिंद-पाक मुज़ाकरात का आग़ाज़
Click for full image

नई दिल्ली: हिन्दुस्तान और पाकिस्तान ने आज ती रोनज़ा डायरेक्टर जनरल सतह की बातचीत का आग़ाज़ कर दिया जिसका मौज़ू सरहद है। हिन्दुस्तान ने इंतेहाई अहम मसाइल में जंग बंदी की ख़िलाफ़ वरज़ीयों और सरहद पार से दरअंदाज़ियों को शामिल किया है। दोनों ममालिक के मुशीरान क़ौमी सतह के मुज़ाकरात क़ब्लअज़ीं मंसूख़ कर दिए गए थे।

कशीदगी में इज़ाफ़ा के पेश-ए-नज़र जम्मू-कश्मीर के ख़ित्ता क़बज़ा पर जंग बंदी की ख़िलाफ़रज़ीयों के ताज़ा वाक़ियात की कल इत्तेला मिली जब कि आज पाकिस्तानी वफ़द बी एस एफ़ हैडक्वार्टर्स नई दिल्ली पहुंच गया ताकि देढ़ साल के वक़फे के बाद दुबारा डायरेक्टर जनरल सतह के हिंद-पाक मुज़ाकरात मुनाक़िद किए जाएं।

क़ब्लअज़ीं दोनों ममालिक के दरमियान दिसम्बर 2013में लाहौर में डायरेक्टर जनरल सतह के मुज़ाकरात हुए थे। पाकिस्तानी रेंजर्स के डायरेक्टर जनरल बराए पाकिस्तानी पंजाब मेजर जनरल उमर फ़ारूक़ बरक़ी अपने मलिक के वफ़द की क़ियादत कर रहे हैं। उनका इस्तिक़बाल बी ऐस एफ़ के डायरेक्टर जनरल डी के पाठक और दीगर सीनियर ओहदेदारों ने बातचीत के आग़ाज़ से क़बल गार्ड आफ़ ऑनर्स के साथ किया। पाकिस्तानी वफ़द कल शाम अमृतसर के रास्ते दिल्ली पहुंचा था।

Top Stories