Wednesday , December 13 2017

डायरेक्टर हेल्थ् सर्विसेस को लापरवाही पर ज़िम्मेदारी से हटा दिया गया

तेलंगाना में स्वाइन फ्लू के फैलाओ को रोकने में नाकामी और हक़ायक़ की पर्दापोशी पर डायरेक्टर हेल्थ् सर्विसेस सांबा सेवा राव को हुकूमत की ब्रहमी का सामना करना पड़ा। रियासती हुकूमत ने अहकामात जारी करते हुए उन्हें डायरेक्टर हेल्थ सर्

तेलंगाना में स्वाइन फ्लू के फैलाओ को रोकने में नाकामी और हक़ायक़ की पर्दापोशी पर डायरेक्टर हेल्थ् सर्विसेस सांबा सेवा राव को हुकूमत की ब्रहमी का सामना करना पड़ा। रियासती हुकूमत ने अहकामात जारी करते हुए उन्हें डायरेक्टर हेल्थ सर्विसेस् की ज़िम्मेदारी से हटा दिया और कमिशनर फ़ैमिली वेलफेयर ज्योति बुद्धा प्रकाश को इज़ाफ़ी ज़िम्मेदारी तफ़वीज़ की है।

वाज़िह रहे के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने रियासत शहरे हैदराबाद में स्वाइन फ्लू के वाक़ियात में इज़ाफे पर हंगामी का बीनी मीटिंग तलब किया था। उन्होंने सूरत-ए-हाल की संगीनी और महिकमा-ए-सेहत के ओहदेदारों की लापरवाही पर हैरत का इज़हार किया था।

चीफ़ मिनिस्टर ने ना सिर्फ़ ये कि महिकमा-ए-सेहत के ओहदेदारों से बात की बल्कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को ऐस ओ ऐस भी रवाना किया था । चीफ़ मिनिस्टर समझा जाता है कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर राजिया की कारकर्दगी के अंदाज़ से भी मुतमइन नहीं थे जिन के पास मैडीकल ऐंड हीलत का क़लमदान है । चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर के चन्द्रशेखर राव इस बात पर भी ब्रहमथे कि हक़ायक़ की पर्दापोशी करते हुए स्वाइन फ्लू के बारे में उन्हें तारीकी में रखा गया चुनांचे डायरेक्टर हेल्थ् सर्विसेस सांबा सेवा राव‌ हुकूमत के इताब का शिकार हुए और उन्हें ज़िम्मेदारी से हटा दिया गया। ये क़ियास आराईयां भी जारी हैके चीफ़ मिनिस्टर ज़रूरत पड़ने पर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT