Tuesday , November 21 2017
Home / AP/Telangana / डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली का आज दौरा महबूबनगर

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली का आज दौरा महबूबनगर

हैदराबाद16 मई: नायब वज़ीर-ए-आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली महबूबनगर के एक रोज़ा दौरे के लिए 16 मई बरोज़ पीर को मिनिस्टर्स क्वार्टर्स से रवाना होंगे। इस मौके पर नायब वज़ीर-ए-आला दरगाह जहांगीर पीरां पर भी हाज़िरी देंगे और दरगाह के ज़िम्मे दारान से मुलाक़ात करते हुए मुक़ामी मसाइल का जायज़ा भी लेंगे।

बादअज़ां क़रीबी मोज़ात इख़लास ख़ानपेट और नरदावीली में 33KV बर्क़ी सब स्टेशन का संग-ए-बुनियाद तक़रीब में शिरकत के दौरान मुक़ामी अवाम से मुलाक़ात करेंगे और संग-ए-बुनियाद तक़रीब से ख़िताब भी करेंगे। शादनगर टाऊन पहुंच कर सब रजिस्ट्रार दफ़्तर की नई इमारत का संग-ए-बुनियाद रखेंगे और इसी दौरान मुक़ामी अवाम से मुलाक़ात करते हुए शादनगर की अवाम को दरपेश मसाइल से वाक़फ़ीयत भी हासिल करेंगे।

आख़िर में महबूबनगर पहुंच कर मसाजिद के इमामों और मोज़नीन को हुकूमत की तरफ से मुक़र्रर करदा एज़ाज़िया के उन्हें हवाले करेंगे । मुताल्लिक़ा अराकीन-ए-असैंसेंबली सरकारी ओहदेदार भी इस मौके पर उनके हमराह मौजूद रहेंगे। मुहम्मद महमूद अली महबूबनगर में हुकूमत तेलंगाना की मालना क़ामती स्कूल स्कीम से इस्तेफ़ादा उठाने के लिए मुक़ामी अवाम को तरग़ीब भी देंगे।

TOPPOPULARRECENT