Sunday , June 24 2018

डीज़ल-ओ-गैस मसला , यूपी ए हुकूमत की ताबूत(संदूक) में आख़िरी कैल

डीज़ल की कीमतों में इज़ाफ़ा(बढोतरी ) के ख़िलाफ़ और पकवान गैस सब्सीडी फ़राहमी में कमी के ख़िलाफ़ अपोज़ीशन सयासी जमातों का भारत बंद जगत्याल में पुरअमन और कामयाब रहा है । इस का असर आर टी सी और बनकस तालीमी सरकारी-ओ-ख़ानगी मदारिस-ओ‍कॉलेजों पर दिख

डीज़ल की कीमतों में इज़ाफ़ा(बढोतरी ) के ख़िलाफ़ और पकवान गैस सब्सीडी फ़राहमी में कमी के ख़िलाफ़ अपोज़ीशन सयासी जमातों का भारत बंद जगत्याल में पुरअमन और कामयाब रहा है । इस का असर आर टी सी और बनकस तालीमी सरकारी-ओ-ख़ानगी मदारिस-ओ‍कॉलेजों पर दिखाई दिया । तेलगोदेशम पार्टी के क़ाइदीन(लीडर) ने सुबह 4 बजे आर टी सी डिपो पहूंच कर गेट को मुक़फ़्फ़ल(तल‌) कर दिया ।

मुक़ामी पोलीस पहूंच कर क़ाइदीन (लीडर) को हिरासत में लेकर पोलीस इस्टेशन ले गई और रिहा कर दिया । इसी तरह टी आर एस क़ाइदीन (लीडर) रमना राव‌ की क़ियादत(सर्परस्ति) में पैदल रिया ली निकालते हुए दुक्का नात बंद करवाए गए ।

इस मौक़ा पर बी जे पी , ए बीवी पी के क़ाइदीन(लीडर) भी बंद एहतेजाज में हिस्सा लेते हुए तिजारती इदारों को बंद करवाया । सरकारी बनकस और पोस्ट ऑफ़िस वगैरह बंद रहे और तमाम सरकारी काम काज भी ठप रहे । इस मौक़ा पर तेलगोदेशम क़ाइदीन(लीडर) जगदीश्वर बाले शंकर असग़र ख़ान , समद , तय्यब , राशिद अहमद , टी आर एस क़ाइदीन , मुहम्मद अमीन उल-हसन , अकमल रशीद , सिरे निवास , बी जे पी क़ाइदीन (लीडर) सी पली रवी , शंकर सिरे निवास ए बीवी पी कमलाकर और दीगर कसीर तादाद में मौजूद थे ।

सदसि पेट : सदसि पेट में पकवान गैस सलेंडरस मैं तख़फ़ीफ़ और डीज़ल की कीमतों में इज़ाफ़ा(बढोतरी ) के ख़िलाफ़ सदीद एहतिजाज किया गया । अपोज़ीशन बी जे पी , तेलगोदेशम , सी पी आई ने आज की इबतिदाई साअतों से बंद को कामयाब करने के अमल को सख़्त करते हुए बंद को कामयाब बनाया । मुदर्रिस और कारोबारी इदारे मुकम्मल तौर पर बंद रहे । बस सरवेस सुबह से ही मुअत्तल(रोक) रहे जिस से मसाफ़रेन को सख़्त मुश्किलात का सामना करना पड़ा । मुख़्तलिफ़ जमातों ने रास्ता रोको एहततेजाज करते हुए 30 मिनट तक ट्रैफिक मस्दूद कर दिया । जब के इमरजंसी सर्विसों को इस से मसतसनी रखा गया । जलूस में वाई एस आर , सी पी एम भी शामिल होकर एहतेजाज करने लगे ।

परगी : अपोज़ीशन जमातों तेलगोदेशम सी पी आई , सी पी एम , टी आर एस क़ाइदीन ने आज परगी टाउन में बंद मनाया । परगी डिपो से एक भी बस बाहर ना आई और कोई आटो भी ना चलाए गए । रिया ली निकाली गई टी डी पी टाउन सदर सुदर्शन रेड्डी ज़ेड पी टी सी चंद्राया , मीर महमूद अली ने कहा कि डीज़ल की कीमत में इज़ाफ़ा(बढोतरी ) और गैस के मसला पर एहतेजाज किया गया और परगी की अवाम भी बंद में हिस्सा लेकर कामयाब बनाया । हिंदूस्तान पैट्रोलीयम कारपोरेशन लिमेटेड ने 911 करोड़ का मुनाफ़ा हासिल किया । ऑयल कंपनियों को मुनाफा हासिल होने के बावजूद भी डीज़ल की कीमत में इज़ाफ़ा(बढोतरी ) करना साल भर में गैस सिलेंडर देने के फैसले को मर्कज़ी हुकूमत वापिस ले । बस ना चलने पर परगी डिपो को 6 लाख रुपय का नुक़्सान हव‌ है ये बात परगी डिपो मनेजर ने बताई

मकथल : डीज़ल की कीमतों में बेतहाशा इज़ाफ़ा(बढोतरी ) के ख़िलाफ़ मुस्तक़र मकथल में मुकम्मल बंद मनाया गया जो पुरअमन और कामयाब रहा । दूकानें , होटलें , पैट्रोल पंपस , बनकस , तिजारती इदारे , सिनेमा घर वगैरह मुकम्मल बंद रहे जब के अपोज़ीशन जमातों के क़ाइदीन ने राइचोर , हैदराबाद , क़ौमी शाहराह पर ज़ाइद अज़ दो घंटे रास्ता रोको एहतेजाज मुनज़्ज़म किया और मर्कज़ी हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों पर सख़्त तन्क़ीद की और मर्कज़ी हुकूमत से परज़ोर मुतालेबा किया कि वो फ़ी अलफ़ोक़त डीज़ल की कीमतों में इज़ाफ़ा को वापिस ले । इस मौक़ा पर बी जे पी क़ाइद मिस्टर कोनिडिया । तेलगोदेशम के शेखर गौड़ मिस्टर तमन्ना ऐडवोकेट टी आर इस के इलावा रहीम पटेल और मुहम्मद अनवर मौजूद थे ।

मनचरयाल : भारत बंद मनचरयाल में मुकम्मल और पुरअमन रहा। बंद में तेलगोदेशम , बी जे पी , टी आर एस , सी पी आई , सी पी आई एम के इलावा ट्रेड यूनीयन तनज़ीमें और लारी ओनर्स ने इस हड़ताल में हिस्सा लेते हुए बंद मनाया । बंद की अपील पर तमाम कारोबारी इदारे तालीमी इदारे , पैट्रोल बनकस , बैंक्स , कॉलिजस , होटलें बंद रहे । ताहम आर टी सी बसें और चंद आटो चलाई गएं । इस मौक़ा पर मुख़्तलिफ़ पार्टियों ने रियाली मुनज़्ज़म करते हुए एहतेजाज किया और मर्कज़ी हुकूमत के पुतला नज़र-ए-आतिश किए । मनचरयाल पोलीस ने सेकोरेटी का माक़ूल बंद-ओ-बस्त किया था ।

आरमोर : आरमोर मंडल में हुकूमत के ख़िलाफ़ तेल और गैस की कीमतों में इज़ाफे़(बढोतरी ) पर बंद मनाया गया । जिस का मिला जुला असर देखा गया । आरमोर में मुख़्तलिफ़ सयासी पार्टियों से ताल्लुक़ रखने वाले मुक़ामी क़ाइदीन( लीडर ) ने कल शाम ही से गशत करते हुए अवाम से बंद में तवुन करने की अपील भी की थी । इस तरह ये बंद पुरअमन अंदाज़ में मनाया गया। तालीमी इदारे , होटलें , ताजरेन और अवाम ने बंद को पुरअमन बनाने में तवुन किया और ये बंद पुरअमन तरीके से कामयाब रहा

TOPPOPULARRECENT