Saturday , November 25 2017
Home / AP/Telangana / डीजीटल-ओ-वीडीयो कैमरों का सरक़ा, आदी टोली गिरफ़्तार

डीजीटल-ओ-वीडीयो कैमरों का सरक़ा, आदी टोली गिरफ़्तार

हैदराबाद 08 जून: कमिशनर टास्क फ़ोर्स वेस्ट ज़ोन टीम ने क़ीमती डीजीटल कैमरे और वीडीयो कैमरों के सरक़ा में शामिल आदी सारिक़ को गिरफ़्तार कर लिया और इस के क़बज़े से 20 लाख मालियती मस्रूक़ा कैमरे बरामद करलिए। डिप्टी कमिशनर पुलिस टास्क फ़ोर्स बी लंबा रेड्डी ने बताया कि 33 साला बी विनोद कुमार रेड्डी जिसका ताल्लुक़ आंध्र प्रदेश के ज़िला अनंतपूर से है इंटरमीडिएट की तालीम हासिल करने के बाद वो साल 2004 में रोज़गार की तलाश में हैदराबाद आया था और मुनासिब आमदनी का ज़रीया ना मिलने पर उसने इब्तिदा में मोबाईल फ़ोन के सरक़ा में शामिल हो गया है।

जेल से रहा होने के बाद वो सिरकों का सिलसिला जारी रखते हुए शहर के इलाक़े सैफाबाद , नारायणगुड़ा , चिक्कड़पल्ली, बोइनपल्ली और साइबराबाद के इलाक़े कोकटपल्ली और दुसरे इलाक़ों में सरक़ा की वारदातें अंजाम देने लगा।

टास्क फ़ोर्स को इस सिलसिले में इत्तेला मिलने पर डी विनोद कुमार रेड्डी को हिरासत में ले लिया और इस की तफ़तीश के दौरान बड़े पैमाने पर कैमरों के सिरके में शामिल होने का इन्किशाफ़ हुआ। पुलिस ने गिरफ़्तार सारिक़ के क़बज़े से 20 लाख मालियती मस्रूक़ा कैमरे बरामद करलिए।

TOPPOPULARRECENT