Saturday , November 18 2017
Home / Sports / डीडीसी ए में मुबय्यना ग़बन के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद जारी रखने कीर्ति आज़ाद का ऐलान

डीडीसी ए में मुबय्यना ग़बन के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद जारी रखने कीर्ति आज़ाद का ऐलान

बीजेपी के मुअत्तल रुकन पार्लियामेंट कीर्ति आज़ाद ने आज कहा कि वो डीडीसीए में मुबय्यना करप्शन के ख़िलाफ़ अपनी जद्द-ओ-जहद जारी रखेंगे और उनकी मुहिम को कोई भी नहीं रोक सकता। एक दिन क़बल क्रिकेट के इस इदारे ने उनके ख़िलाफ़ हतक-ए-इज़्ज़त का मुक़द्दमा दायर किया है।

चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली अरविंद केजरीवाल के ख़िलाफ़ भी मुक़द्दमा दर्ज किया गया है। बीजेपी की उनके ख़िलाफ़ तादीबी कमेटी ने कहा कि कीर्ति आज़ादी मर्कज़ी वज़ीरे फाइनेंस अरूण जेटली पर डीडीसीए में मुबय्यना करप्शन के मसले पर तन्क़ीद जारी रखे हुए हैं। कीर्ति आज़ाद ने कहा कि इदारे के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात के बाद इस इदारे ने उन पर बे-बुनियाद इल्ज़ामात आइद करने का इल्ज़ाम आइद किया है।

दिल्ली के फ़िरोज़ शाह कोटला स्टेडियम की तज़न नौ 2008 के दौरान करप्शन के इल्ज़ामात कीर्ति आज़ाद ने मर्कज़ी वज़ीरे फाइनेंस के ख़िलाफ़ आइद किए हैं। उन्होंने कहा कि उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से वक़्त भी तलब किया है ताकि वो इस मुक़द्दमे की तफ़सीलात उन पर वाज़िह कर सकें। वो यरनाकलम प्रेस क्लब के ज़ेर-ए‍-एहतेमाम सहाफ़त से मिलिए प्रोग्राम के बाद ख़िताब कर रहे थे।

TOPPOPULARRECENT