Friday , December 15 2017

डीवीलय‌रस की इनिंगज़ सीरीज़ का असल फ़र्क़ : मिसबाह

बेनोनी 26 मार्च : पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कप्तान मिसबाह-उल-हक़ ने कहा है कि हरीफ़ टीम के कप्तान ए बी डीवीलय‌रस की इनिंगज़ सीरीज़ का अहम फ़र्क़ साबित हुई क्योंकि उनकी इस इनिंगज़ के बदौलत जनूबी अफ़्रीक़ा ने वन्डे सीरीज़ 3-2 से अपने नाम करली है।

डीवीलय‌रस ने 111 गेंदों में नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर 95 रंस‌ स्कोर किए जिस में 4 चौके और और एक छक्का शामिल है। नीज़ उन्होंने 5 मुक़ाबलों की सीरीज़ में 91.75 की औसत से 367 रंस‌ स्कोर किए जिस की बदौलत उन्हें मुक़ाबले का और मुकम्मल सीरीज़ का बेहतर यान खिलाड़ी क़रार दिया गया।

डीवीलय‌रस को उस वक़्त मुक़ाबले में एक मौके मिला जब स्लीप में यूनुस ख़ान ने इनका एक आसान कैच छोड़ा और इस मौके पर डीवीलय‌रस सिर्फ़ एक रन बनाकर खेल रहे थे। जिस विकेट पर पाकिस्तानी टीम मुक़र्ररा 50 ओवर्स से 6 ओवर्स क़बल ही 205 रंस‌ पर ऑल आउट होगई थी उसी विकेट पर डीवीलय‌रस ने एक यादगार इनिंगज़ खेला।

मिसबाह-उल-हक़ ने मज़ीद कहा कि ये विकेट 250 रंस‌ की विकेट थी और एक मौके पर पाकिस्तान 35 वीं ओवर्स में 151/4 के ज़रिया बेहतर मौक़ूफ़ में था। मिसबाह ने मज़ीद कहा कि टेस्ट सीरीज़ में नाक़िस मुज़ाहरे और शिकस्त के बाद पाकिस्तानी टीम ने टी 20 और वन्डे में बेहतर मुज़ाहरे किया है।

नीज़ टेस्ट सीरीज़ की शिकस्त के बाद टी 20 सीरीज़ में पाकिस्तानी टीम कामयाब रही जिस की बदौलत टीम के खेलाड़ियों के एतिमाद में इज़ाफ़ा हुआ और इसने वडे सीरीज़ में बेहतर मुज़ाहरे करते हुए ये साबित किया है कि जनूबी अफ़्रीक़ा की विकटों पर मेयारी बौलिंग का वो बेहतर सामना करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT