Saturday , December 16 2017

डीवीलीइरस पर जुर्माना , न्यूज़ीलैंड सीरीज़ से बाहर

कैप टाउन 21 जनवरी जुनूबी अफ़्रीक़ा क्रिकेट टीम के कप्तान ए बी डी वीलईरस सुस्त ओउ रेट की पादाश में न्यूज़ीलैंड केख़िलाफ़ रवां सीरीज़ के बाक़ी दोनों मैचस‌ से बाहर होगए हैं। दोनों टीमों के बीच‌ पारुल में खेले गए मैच में जुनूबी अफ़्रीक़ी बोलरज़ मुक़र्ररा वक़्त में4 ओवर्ज़ करसके।

मैच के बाद रैफ़री डेविड बून ने ए बी डी वीलईरस पर दो मैचों की पाबंदी जबकि टीम पर पूरे मैच की फ़ीस का जुर्माना आइद कर दिया। ए बी डी वीलईरस पर पाबंदी के बाद मेज़बान टीम मज़ीद मुश्किलात का शिकार होगई क्योंकि ऑल राउंडर जैक कैलिस और जे पी डू मैनी पहले ही अनफिट हो कर सीरीज़ से बाहर हो चुके हैं।

अगले दो मैचस‌ के लिए जुनूबी अफ़्रीक़ी क्रिकेट टीम की क़ियादत फ़ाफ़ डोपलीसीस के सपुर्द करदी गई है। साथ ही डीवीलीइरस के मुतबादिल के तौर पर डेविड मिलर को तलब करलिया गया है। नायब कप्तान हाशिम आमला ने सिलेक्टर्स से दरख़ास्त की थी कि कप्तानी के लिए उन के नाम पर ग़ौर ना किया जाये क्योंकि वो अपनी पूरी तवज्जो बैटिंग पर मर्कूज़ रखना चाहते हैं।

मेज़बान टीम के मैनेजर मुहम्मद मूसा जी ने सज़ा को क़बूल करलिया है और एतराफ़ किया है कि ये टीम की संगीन ग़लती है। उन्होंने कहा कि मैच में छः ओवर्स कम करने के पीछे कई अवामिल कारफ़रमा थे। ताहम मूसा जी ने इन वजूहात में न्यूज़ीलैंड की इन्निंगज़ के दौरान बर्क़ी सरबराही मुनक़ते होजाने को शुमार नहीं किया है।

टीम मैनेजर का कहना है कि इस तरह की सज़ा डीवीलीइरस के लिए सीखने का अमल साबित होसकती है। उन्हें अंदाज़ा होगा कि बैन-उल-अक़वामी मुक़ाबलों में किस तरह सूरत-ए-हाल पर नज़र रखी जानी चाहीए। डीवीलीइरस को अभी क़ियादत का ज़्यादा तजुर्बा नहीं, लेकिन इस के बावजूद हम सुस्त ओवर रेट की ज़िम्मेदारी क़बूल करते हैं।

TOPPOPULARRECENT