Wednesday , February 21 2018

डी ऐम के हुकूमत के तक़र्रुर करदा 12 हज़ार वर्कर्स बरतरफ़

चेन्नाई 10 नवंबर (पी टी आई) टामलनाडो की साबिक़ डी ऐम के हुकूमत की एक और स्कीम को बर्ख़ास्त करते हुए अना डी ऐम के हुकूमत ने मवाज़आत की सतह पर अवामी बहबूद के काम अंजाम देने के लिए तक़र्रुर करदा 12 हज़ार वर्कर्स को बरतरफ़ कर दिया है। इन वर्कर्स

चेन्नाई 10 नवंबर (पी टी आई) टामलनाडो की साबिक़ डी ऐम के हुकूमत की एक और स्कीम को बर्ख़ास्त करते हुए अना डी ऐम के हुकूमत ने मवाज़आत की सतह पर अवामी बहबूद के काम अंजाम देने के लिए तक़र्रुर करदा 12 हज़ार वर्कर्स को बरतरफ़ कर दिया है। इन वर्कर्स का करूणानिधि के दौर में तक़र्रुर अमल में आया था।

कल रात देर गए जारी करदा सरकारी अहकामात में ज़िला कुलैक्टरस को हिदायत दी गई है कि वो तमाम वर्कर्स को बरतरफ़ करदें और साबिक़ हुकूमत के दौरान माहाना 5 हज़ार रुपय की तनख़्वाह पर तक़र्रुर करदा मुलाज़मीन को भी बर्ख़ास्त कर दी। सरकारी ब्यान में कहा गया है कि देही तरक़्क़ीयाती महिकमों में काम अंजाम देने के लिए काफ़ी अमला मौजूद है, लिहाज़ा उन वर्कर्स की अब ज़रूरत नहीं है।

जया ललीता हुकूमत ने डी ऐम के हुकूमत के कई फ़ैसलों को बर्ख़ास्त कर दिया है इस में नए सकरीटरीट कामप्लॆक्श् को एक हॉस्पिटल में तबदील करने , हैल्थ इंशोरंस स्कीम बर्ख़ास्त करने , मुफ़्त कलर टी वी सैटस तक़सीम करने की स्कीम भी बर्ख़ास्त कर दी है।

TOPPOPULARRECENT