Monday , December 18 2017

डी नागेंद्र की जल्द टी आर एस में शमूलीयत का इमकान

हैदराबाद 21 सितंबर: सदर ग्रेटर हैदराबाद कांग्रेस-ओ-साबिक़ वज़ीर डी नागेंद्र तवक़्क़ो हैके बहुत जल्द कांग्रेस को ख़ैराबाद कह के टी आर एस में शामिल होजाएंगे।

टी आर एस ज़राए ने कहा कि डी नागेंद्र की टी आर एस में शमूलीयत अब यक़ीनी हो चुकी है और वो जल्द कांग्रेस मुस्तफ़ी हो जाऐंगे। ज़राए के मुताबिक़ नागेंद्र को कांग्रेस से मुस्तफ़ी करवा कर टी आर एस में शामिल करवाने की ज़िम्मेदारी चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने अपने काबीनी वज़ीर कमर्शियल टैक्स टी श्रीनिवास यादव को सौंपी थी।

श्रीनिवास यादव ने नागेंद्र से मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर मुलाक़ात कर के टी आर एस में शामिल होने राग़िब किया। जबकि साबिक़ में भी डी नागेंद्र की कांग्रेस से नाराज़गी और टी आर एस में शमूलीयत की इत्तेलाआत आम हुई थीं जिस की रोशनी में फ़ौरी सीनीयर कांग्रेस क़ाइदीन ने हरकत में आते हुए डी नागेंद्र को पार्टी से इस्तीफ़ा पेश ना करने की कामयाब तरग़ीब देते हुए उनका ज़हन तबदील किया था।

बताया जाता हैके आइन्दा दिनों में ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन चुनाव को पेश-ए-नज़र रखते हुए और बहर-सूरत टी आर एस की कामयाबी को यक़ीनी बनाने टी आर एस अपने ऑप्रेशन के तहत डी नागेंद्र को टी आर एस में शामिल करने एड़ी चोटी का ज़ोर लगाने में मसरूफ़ थे।

ताहम डी नागेंद्र के हामीयों ने अपने क़ाइद की टी आर एस में शमूलीयत की इत्तेलाआत को मुस्तर्द कर दिया और कहा कि इस का कोई इमकान नहीं है।

TOPPOPULARRECENT