Friday , June 22 2018

डेंटल डॉक्टर्स को हुसूल मुलाज़मत में दुश्वारियाँ

तेलंगाना डेंटिस्टस एसोसीएशन क़ाइदीन ने आज अपने देरीना हल तलब मसाइल की यक्सुई के मुतालिबा पर सदर एसोसीएशन डॉक्टर प्रियंका मरतनीनी की ज़ेरे क़ियादत धरना चौक इंदिरा पार्क पर एक रोज़ा भूक हड़ताल मुनज़्ज़म की।

इस मौक़ा पर डॉक्टर प्रियंका मरतनीनी और जेनरल सेक्रेट्री डॉक्टर सुनील सामराट ने मुख़ातब करते हुए हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो तेलंगाना के डेंटल कोर्स की तकमील करने वाले बेरोज़गार डेंटल डॉक्टरों को दरपेश मसाइल के हल में अदम दिलचस्पी का इज़हार कर रही है।

जबकि लाखों रुपये के अख़रामात और काफ़ी मेहनत और मशक़्क़त के बाद हमें (बी डी एस) डेंटल की डिग्रियां हासिल हुआ करती हैं लेकिन इस के बावजूद मज़कूरा कोर्स तकमील करने वाले डॉक्टरों को सरकारी मुलाज़मतों का हुसूल दुशवार कुन होने के इलावा ख़ानगी तौर पर प्रैक्टिस करके भी रोज़गार के ज़राए मयस्सर नहीं हैं।

जिसके नतीजा में डेंटल डॉक्टरों की मआशी हालत इंतिहाई काबिले रहम और मआशी पसमांदगी का शिकार हैं जिसकी वजह से कसमपुर्सी की ज़िंदगी गुज़ारने पर मजबूर हैं।
इस मौक़ा पर एस एफ़ आई स्टेट सेक्रेट्री मिस्टर सांबा शिवा और दीगर क़ाइदीन के इलावा मुख़्तलिफ़ तन्ज़ीमों से वाबस्ता क़ाइदीन ने भूक हड़ताल कैंप पहूंच कर एहतेजाजियों से इज़हारे यागान्गत किया।

TOPPOPULARRECENT