Wednesday , December 13 2017

डोमबीवली रेलवे पटरियों पर 2011के दौरान 160 अम्वात

थाने, १२ जनवरी: (पी टी आई) मुंबई का मज़ाफ़ाती इलाक़ा डोमबीवली गुज़श्ता साल रेलवे पटरियों पर पेश आए हादिसात के लिए शौहरत इख़तेयार कर गया क्योंकि 2011के दौरान रेलवे पटरियों पर हुई अम्वात की तादाद 160 बताई गई है, जबकि ज़ख़मी होने वालों की तादाद 173

थाने, १२ जनवरी: (पी टी आई) मुंबई का मज़ाफ़ाती इलाक़ा डोमबीवली गुज़श्ता साल रेलवे पटरियों पर पेश आए हादिसात के लिए शौहरत इख़तेयार कर गया क्योंकि 2011के दौरान रेलवे पटरियों पर हुई अम्वात की तादाद 160 बताई गई है, जबकि ज़ख़मी होने वालों की तादाद 173 है।

रेलवे पुलिस ओहदेदारों ने बताया कि ख़ुसूसी तौर पर डोमबीवली स्टेशन से क़रीब रेलवे पटरियों पर कसरत से हादिसात का रौनुमा होना हैरत अंगेज़ बात है। आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ 2006 से अब तक 966 मुसाफ़िर यन अफ़राद अपनी जानें गंवा चुके हैं।

डोमबीवली रेलवे पुलिस स्टेशन के सीनीयर पुलिस इन्सपेक्टर शिवा जी बागल ने ये बात बताई। इन का कहना है कि मुसाफ़िरों को मुतअद्दिद बार इंतिबाह दिया जाता है कि वो फुट ओवर ब्रीज का इस्तेमाल करें लेकिन लोकल ट्रेन के प्लेट फ़ार्म पर आ जाने के बाद मुसाफ़िर यन बौखलाहट और उजलत का मुज़ाहरा करते हुए रेलवे पटरियां उबूर करने की कोशिश करते हैं।

TOPPOPULARRECENT