Wednesday , December 13 2017

ड्रोन हमले, 5 तालिबान कमांडर हलाक

पाकिस्तान, 28 अक्तूबर (राईटर) आज एक गाड़ी पर अमरीकी ड्रोन हमले में पाकिस्तान के निहायत बाअसर तालिबान रहनुमाओं में से एक मौलवी नज़ीर के पाँच तालिबान कमांडर मारे गए।

पाकिस्तान, 28 अक्तूबर (राईटर) आज एक गाड़ी पर अमरीकी ड्रोन हमले में पाकिस्तान के निहायत बाअसर तालिबान रहनुमाओं में से एक मौलवी नज़ीर के पाँच तालिबान कमांडर मारे गए।

ये इत्तिला इस धड़े के एक कमांडर ने राईटर को दी। नज़ीर का तालिबानी धड़ाजस का मर्कज़ पाकिस्तान का शुमाली वज़ीरस्तान इलाक़ा है , उमूमन सरहद पार अफ़्ग़ानिस्तान में अमरीका की ज़ेर क़ियादत नाटो फ़ौजी दस्तों को निशाना बनाता है।

मज़कूरा सीनीयर कमांडर ने पांचों मक़्तूल कमांडरों में से चार को हज़रत उम्र ,ख़ां मुहम्मद ,मेराज वज़ीर और इशफ़ाक़ वज़ीर की हैसियत से शनाख़्त किया है। हज़रत उम्र मुबय्यना तौर पर नज़ीर का छोटा भाई है। अमरीका ने अलक़ायदा और तालिबान के मुतअद्दिद सरकरदा रहनुमाओं को अपने ड्रोन हमलों में पाकिस्तान के इस शोरिश ज़दा क़बाइली इलाक़ों में हलाक किया है।

ताज़ा तरीन हमला अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा हलेरी क्लिन्टन के ईस्लामाबाद के दौरे के तक़रीबन एक हफ़्ते बाद किया गया है। अपने इस दौरे में मुहतरमा क्लिन्टन ने जिन के साथ अमरीकी फ़ौज और एन्टुली जिन्स हुक्काम पर मुश्तमिल एक आली सतही वफ़द भी आया था , पाकिस्तान पर इन दहश्तगरदों के इन महफ़ूज़ ठिकानों को तबाह करने पर ज़ोर दिया था जो अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद पर वाक़्य इस के इलाक़ों में पाए गए हैं।

न्यू अमरीका फ़ाउंडेशन का ख़्याल है कि पाकिस्तान में इस साल अमरीका के ड्रोन हमलों में 325 जंगजू मारे जा चुके हैं। ज़राए के मुताबिक़ जासूस तय्यारे का हमला तहसील बरमल के इलाक़ा आज़म वरसिक मैं किया गया ,हमले में एक गाड़ी को निशाना बनाते हुए दो मीज़ाईल फ़ायर किए गए ,ज़राए का कहना है कि मिज़ाईल हमले में मुक़ामी तालिबान कमांडर मुल्ला नज़ीर के छोटे भाई उम्र वज़ीर के मारे जाने की इत्तिला है।

ताहम तालिबान ज़राए ने मिला नज़ीर के भाई के मारे जाने की ताहाल तसदीक़ नहीं की है।

TOPPOPULARRECENT