Monday , December 18 2017

तंम्बाकू नोशी के तदारुक केलिए इक़दामात की हिदायत

करीमनगर २१ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला में तंम्बाकू की अशीया और पैदावार के इस्तेमाल के तदारुक के लिए ओहदेदारान को ज़रूरी इक़दामात करने एडीशनल जवाइंट कलेक्टर सुंदरा बनार ने हिदायत दी । जुमेरात को कलक्ट्रेट मीटिंग हाल

करीमनगर २१ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला में तंम्बाकू की अशीया और पैदावार के इस्तेमाल के तदारुक के लिए ओहदेदारान को ज़रूरी इक़दामात करने एडीशनल जवाइंट कलेक्टर सुंदरा बनार ने हिदायत दी । जुमेरात को कलक्ट्रेट मीटिंग हाल में महिकमा ज़िलई तिब्बी-ओ-ख़ानदानी बहबूदी-ओ-पब्लिक हेल्थ फाउंडेशन आफ़ इंडिया के ज़ेर-ए‍एहतेमाम इंसिदाद तंम्बाकू स्कीम क़ानूनी की अमल आवरी के लिए ज़िलई ओहदेदारों के साथ मुनाक़िदा एक रोज़ा वर्कशॉप की उन्हों ने सदारत की। इस मौक़ा पर उन्हों ने कहा कि ज़िलई ओहदेदारों के बाहमी तआवुन से तंम्बाकू की पैदावार और इस्तेमाल पर कंट्रोल किया जा सकता है । तंम्बाकू के इस्तेमाल से होने वाले सेहत-ओ-समाजी मसाइल से वाक़िफ़ करवाते हुए सिगरेट नोशी करने वाले तंम्बाकू नोशी करने वालों की निशानदेही कर के कौंस्लिंग करने की हिदायत की मदारिस मैं तलबा-ए-को सिगरेट नोशी से होने वाले नुक़्सानात और इस के मुज़िर असरात बताते हुए शऊर उजागर करने असातिज़ा से ख़ाहिश की ।

अवामी मुक़ामात पर सिगरेट नोशी पर हुकूमत की जानिब से इमतिना आइद किया गया जो उस की ख़िलाफ़वर्ज़ी करेगा उस को दो सौ रुपय जुर्माना आइद करने को कहा । अवामी मुक़ामात ,आडीटोरीयम ,दवा ख़ानों की इमारतों में ,रेलवे स्टेशन में ऐसे मुक़ामात पर सिगरेट नोशी करने वालों को क़ानून के मुताबिक़ जुर्माना आइद करने उन्हों ने हिदायत की ।

इसी तरीक़ा से महोकमा ज़रात की जानिब से तंबाकू की काश्त के बजाय दीगर ख़ुश्क फ़सलें काश्त करेगी । हौसलाअफ़्ज़ाई करने उन्होंने मश्वरा दिया । बीड़ी बनाने वाले मज़दूरों को लेबर डिपार्टमैंट की जानिब से मास्क सरबराह करने की हिदायत दी । इस मौक़ा पर तंबाकू की पैदावार के इस्तेमाल से अवाम को होने वाले नुक़्सानात पर पब्लिक हेल्थ फाउंडेशन आफ़ इंडिया की जानिब से पावर प्वाईंट प्रेजेंटेशन दिया गया ।

इस वर्कशॉप में डिस्ट्रिक मेडीकल ऐंड हेल्थ ओहदेदार डाक्टर नागेश्वर लो ज़िला परिषद सी ई ओ वासू देवलू डी पी आर ओ डी श्री निवास ,एक्साइज़ सुप्रीटेंडेंट गणेश ,ज़िला फ़ायर ऑफीसर केशव लो मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ज़िलई ओहदेदारान ग्राम् निर्माण रज़ा काराना तंज़ीम के नुमाइंदे पब्लिक हेल्थ फाउंडेशन आफ़ इंडीया को आर्डीनेटर कृष्णा ,एन सोधीर वग़ैरा ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT