Sunday , December 17 2017

तनाज़ा अब ख़त्म होगया : राम माधव

जम्मू: बी जे पी लीडर राम माधव ने कल ये कहते हुए तनाज़ा खड़ा कर दिया था कि नायब सदर जम्हूरीया हामिद अंसारी ने योगा प्रोग्राम में हिस्सा नहीं लिया लेकिन आज उन्होंने कहा कि वो इस तनाज़े को ख़त्म करना चाहते हैं। बी जे पी जनरल सेक्रेटरी और प

जम्मू: बी जे पी लीडर राम माधव ने कल ये कहते हुए तनाज़ा खड़ा कर दिया था कि नायब सदर जम्हूरीया हामिद अंसारी ने योगा प्रोग्राम में हिस्सा नहीं लिया लेकिन आज उन्होंने कहा कि वो इस तनाज़े को ख़त्म करना चाहते हैं। बी जे पी जनरल सेक्रेटरी और पार्टी में आर एस एस के नुमाइंदा राम माधव ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि वो सिर्फ़ ये कहना चाहते हैं कि योगा को याद रखा जाना चाहिए।

लाखों अवाम ने कल इस में हिस्सा लिया। वो मज़ीद कोई तनाज़ा नहीं चाहते और अब ये बाब बंद होचुका है। राम माधव यहां जम्मू कश्मीर में बी जे पी के जायज़ा इजलास की सदारत केलिए आए हुए हैं। कल उन्होंने ट्वीटर पर हामिद अंसारी की योगा प्रोग्राम में अदम शिरकत के ताल्लुक़ से सवालात उठाए थे।

इस के बाद नायब सदर जम्हूरीया के दफ़्तर ने ये बयान जारी किया था कि हामिद अंसारी को मदऊ नहीं किया गया था। राम माधव ने ट्वीटर से अपने बयानात हज़फ़ करदिए और ये कहते हुए माज़रत ख़्वाही की कि उन्हें बाद में ये पता चला कि नायब सदर जम्हूरीया अलील हैं।

TOPPOPULARRECENT