Sunday , July 22 2018

तब्लीग़ी जमात के सहि रोज़ा इजतेमा का आज से पहाड़ी शरीफ़ में आग़ाज़

हैदराबाद 21 नवंबर:तब्लीग़ी जमात का सहि रोज़ा इजतेमा का हफ़्ते से पहाड़ी शरीफ़ के वसीअ-ओ-अरीज़ मैदान पर आग़ाज़ होगा जिसमें मुंतज़मीन के मुताबिक़ तक़रीबन पाँच लाख अफ़राद की मुतवक़्क़े है। इस एतेबार से तब्लीग़ी जमात का मुल्क में ये दूसरा बड़ा दीनी इजतेमा होगा। अलाहिदा रियासत तेलंगाना के बाद यहां इस तंज़ीम का ये पहला इजतेमा है जिसके इनइक़ाद के लिए हुकूमत की तरफ़ से मुम्किना तआवुन किया जा रहा है।

मुंतज़मीन के मुताबिक़ इजतेमा में मुल्क की मुख़्तलिफ़ रियासतों के अलावा बैरूनी ममालिक के मंदूबीन की शिरकत भी मुतवक़्क़े है। तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने पहाड़ी शरीफ़ पहूंच कर इंतेज़ामात का जायज़ा लिया।

इस मौके पर उनके हमराह इजतेमा के चंद मुंतज़मीन के अलावा महिकमा बलदी बर्क़ी और आबरसानी ओहदेदारों के अलावा महिकमा पुलिस ला ऐंड आर्डर ट्रैफ़िक के आला हुक्काम भी मौजूद थे। उन्होंने ओहदेदारों को इजतेमा गाह को तमाम बुनियादी सहूलतों देने की हिदायत दी।

मुहम्मद महमूद अली ने इजतेमा गाह में महिकमा फायर और तिब्बी की गाड़ीयों चौबीस घंटे फ़राहमी को यक़ीनी बनाने के अहकामात जारी किए हैं। उन्होंने कहा कि ढाई सौ एकड़ पर इजतेमा गाह तैयार किया गया है। रियासत तेलंगाना और आंध्र के लोग इस इजतेमा में शिरकत करेंगे जिनके क़ियाम और तआम के लिए मुंतज़मीन की तरफ से बेहतर इंतेज़ामात हैं।

साफ़ सफ़ाई के मुताल्लिक़ भी महिकमा बलदिया के हुक्काम को वाज़िह हिदायत दी गई है। जब के महिकमा बलदी बर्क़ी ओराबरसानी की तरफ से इजतेमा गाह के बाहर ख़ुसूसी काउंटर्स क़ायम किए गए हैं जिसका मक़सद चौबीस घंटे बेहतर सहूलतें फ़राहम करना है।तेलंगाना की तरफ़ से मुम्किना तआवुन किया गया है। खास्कर डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली इस ज़िमन में मुसलसिल मसरूफ़ रहे।

TOPPOPULARRECENT