Saturday , December 16 2017

तमाम गै़रक़ानूनी तामीरात को बाक़ायदा बनाने हुकूमत का फ़ैसला

हैदराबाद 26 अगस्त तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर कालवा कनटला चंद्रशेखर राव‌ ने एलान किया कि इन की हुकूमत रियासत भर की तमाम बलदयात में गै़रक़ानूनी इमारतों और दुसरे ढाँचों को बाक़ायदा बनाएगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि इन की हुकूमत ने गै़रक़ानूनी तौर पर तामीर-कर्दा इमारतों को बाक़ायदा बनाने और ज़ेर तसफ़ीया तमाम मुक़द्दमों की यकसूई करने का फ़ैसला किया है।

उन्होंने कहा कि इस ज़िमन में बाज़ कई मसाइल हैं जो माज़ी की हुकूमतों से विरसे में मिले हैं। उन्होंने इन्किशाफ़ किया कि स्वच्छ तेलंगाना मुहिम के दौरान 200 करोड़ रुपये के कामों को मंज़ूरी दी गई। इन प्रोग्रामों मैं ख़ुद वो और गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन भी हिस्सा ले चुके हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने इआदा किया कि तेलंगाना में नामज़द ओहदों पर बहुत जल्द तक़र्रुत किए जाऐंगे मार्किट कमेटीयों, मंदिरों और दुसरे इदारों के सदर नशीन के तक़र्रुत किसी ताख़ीर के बग़ैर अमल में लाए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि मुसलमानों को उनके वादे के मुताबिक़ 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाऐंगे। के सी आर ने इल्ज़ाम आइद किया कि माज़ी की हुकूमतों ने अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद को नजरअंदाज़ किया है और उन्हें (अक़लियतों के लिए) दस्त तआवुन दराज़ करने की ज़रूरत है।

के सी आर ने कहा कि तेलंगाना को इस का वाजिबी हिस्सा दिलाने के लिए हममरकज़ से दरख़ास्त करते हैंके तेलंगाना को टैक्स से राहत दी जाये और आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद क़ानून पर अमल आवरी की जाये।

टी आर एस हुकूमत इस रियासत में बर्क़ी, आबपाशी प्रोजेक्ट्स और दुसरे कई मसाइल पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के नाम ताहाल 50 से ज़ाइद मकतूब रवाना कर चुकी है। उन्होंने कहा कि जी एच एमसी हुदूद में कचरे की निकासी के लिए 25000 आटो रिक्शाओं की ख़रीदी के अहकाम जारी किए गए।

TOPPOPULARRECENT