Sunday , November 19 2017
Home / Khaas Khabar / तमाम तबक़ात के लिए नान करीमी लेयर सर्टीफिकेट का लज़ूम

तमाम तबक़ात के लिए नान करीमी लेयर सर्टीफिकेट का लज़ूम

हैदराबाद 28 अक्टूबर: तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन की तरफ से किए जा रहे तक़र्रुत के सिलसिले में मुस्लिम उम्मीदवारों को नान क्रीमी लेयर सर्टीफ़िकेट से मुताल्लिक़ लज़ूम के बारे में उम्मीदवारों में पाई जाने वाली बेचैनी को देखते हुए तमाम तबक़ात के लिए इस सर्टीफ़िकेट को लाज़िमी क़रार दिया गया है। अगरचे मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में उम्मीदवारों के लिए कासट सर्टीफ़िकेट के साथ क्रीमी या नान क्रीमी लेयर सर्टीफ़िकेट की पेशकशी लाज़िमी क़रार दी गई थी ताहम तेलंगाना हुकूमत ने इस फ़ैसले को बरक़रार रखा।

तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन की तरफ से तक़र्रुत की कार्रवाई के आग़ाज़ के बाद वेबसाइट पर रजिस्ट्रेशन के सिलसिले में इस सर्टीफ़िकेट का लज़ूम सिर्फ़ मुस्लिम उम्मीदवारों के लिए रखा गया था। ताहम अक़लियतों में बेचैनी और तेलंगाना हुकूमत से नुमाइंदगी के बाद तमाम तबक़ात के लिए उसे लाज़िमी कर दिया गया है। इस तरह बी सी तबक़ा के A ता E ज़मुराजात के लिए यकसाँ क़वाइद मुरत्तिब हो चुके हैं।

तेलंगाना पब्लिक सर्विस कमीशन में वाहिद मुस्लिम रुकन मतीनुद्दीन कादरी ने इस बारे में कमीशन के सेक्रेटरी और दुसरे ओहदेदारों से मालूमात हासिल कीं जिस पर बताया गया कि ये शर्त सिर्फ मुस्लमानों या बी सी ई के लिए नहीं है बल्कि तमाम तबक़ात को ये सर्टीफ़िकेट दाख़िल करना लाज़िमी क़रार दिया गया है।

कमीशन की वेबसाइट पर इस सिलसिले में ज़रूरी तरमीम करते हुए बी सी तबक़ा के तमाम ज़मरों के लिए नान क्रीमी लेयर सर्टीफ़िकेट की पेशकशी की हिदायत दी गई जो मुताल्लिक़ा तहसीलदार से हासिल किया जा सकता है। मतीनुद्दीन कादरी ने कमीशन के ओहदेदारों से बातचीत के बाद सियासत को बताया कि कमीशन ने वेबसाइट पर नान क्रीमी लेयर सर्टीफ़िकेट का नमूना पेश किया है जिसे उम्मीदवार डाउन लोड करते हुए एम आर ओ की तसदीक़ हासिल कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT