Monday , December 18 2017

तमाम मसाजिद दहशतगर्द तंज़ीमें-न्यूयार्क पुलिस की शर अंगेज़ी

न्यूयार्क पुलिस डिपार्टमेंट ने खु़फ़िया तौर पर तमाम मसाजिद को दहशतगर्द तंज़ीमें क़रार दिया है। इस तरह की कार्रवाई के बाद पुलिस को ये इख़तियार हासिल हो जाता है कि वो मसाजिद में ख़ुत्बों पर नज़र रखें और अइम्मा की जासूसी करें। उनके ख़िला

न्यूयार्क पुलिस डिपार्टमेंट ने खु़फ़िया तौर पर तमाम मसाजिद को दहशतगर्द तंज़ीमें क़रार दिया है। इस तरह की कार्रवाई के बाद पुलिस को ये इख़तियार हासिल हो जाता है कि वो मसाजिद में ख़ुत्बों पर नज़र रखें और अइम्मा की जासूसी करें। उनके ख़िलाफ़ किसी तरह का मुजरिमाना रिकार्ड ना होने के बावजूद पुलिस उनपर नज़र रखने की मजाज़ होजाती है।

9/11 हमले के बाद न्यूयार्क पुलिस डिपार्टमेंट ने मसाजिद को खासतौर पर निशाना बनाया है और अब तक यहां तहक़ीक़ात के नाम पर कई राहें इख़तियार की हैं। तमाम मसाजिद को दहशतगर्द तंज़ीम क़रार देने का मतलब ये होगा कि जो कोई भी यहां नमाज़ के लिए आए उसके ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात की जा सकती है और उस पर कड़ी नज़र रखी जा सकती है।

कई मसाजिद पर इसी तरह तवील अर्से से नज़र रखी जा रही है, हालाँकि न्यूयार्क पुलिस डिपार्टमेंट अब तक किसी भी मस्जिद या इस्लामी तंज़ीम के दहशतगर्दी में मुलव्वस होने का सबूत पेश नहीं कर सका। न्यूयार्क पुलिस डिपार्टमेंट ने इस इत्तिला के बारे में तबसेरा से इनकार किया है।

TOPPOPULARRECENT