Monday , December 18 2017

तमाम सरकारी दवाख़ानों को असरी बनाने हुकूमत का फ़ैसला

रज़ाकाराना तंज़ीम रोगी साहित्य की तरफ से उस्मानिया दवाख़ाने में मुनाक़िदा स्वच्छ भारत अभियान में शिरकत के बाद मीडीया से बात करते हुए तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली तारीख़ी दवाखाने में साफ़ सफ़ाई के अभियान का ख़ौरमक़

रज़ाकाराना तंज़ीम रोगी साहित्य की तरफ से उस्मानिया दवाख़ाने में मुनाक़िदा स्वच्छ भारत अभियान में शिरकत के बाद मीडीया से बात करते हुए तेलंगाना के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली तारीख़ी दवाखाने में साफ़ सफ़ाई के अभियान का ख़ौरमक़दम किया।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत शहरे हैदराबाद की तारीख़ी एहमीयत को बरक़रार रखने के लिए दुनिया के तरक़्क़ी याफ़ता शहरों के तर्ज़ पर हैदराबाद की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने का मंसूबा रखती है।

उन्होंने कहा कि आसिफ़ जाहि दौर-ए-हुकूमत में तामीर करदा दवाख़ाना उस्मानिया ना सिर्फ़ तारीख़ी एहमीयत की हामिल इमारत का नाम है बल्कि वक़्त के हुकमरान ने अपनी राया के लिए मुफ़्त तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी के लिए तमाम बुनियादी सहूलतों से आरास्ता दवाखाने की तामीर की थी जिस को पिछले साठ सालों में आंध्रई क़ाइदीन ने मुनज़्ज़म तरीक़े से तबाही के दहाने पर पहुंचा दिया है।

मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि चंद दिन पहले वज़ीर-ए-सेहत ने बारह घंटों तक दवाखाने में क़ियाम करते हुए मरीज़ों की देख भाल की और मरीज़ों को दरपेश मसाइल का भी जायज़ा लिया।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत जामि मंसूबे के तहत रियासत के तमाम सरकारी दवाख़ानों को ख़ानगी दवाख़ानों के तर्ज़ पर तरक़्क़ी याफ़ता असरी सहूलतों से लैस ईलाज के अलावा मुफ़्त अदवियात फ़राहम करने का काम किया जाएगा। मुहम्मद महमूद अली ने रोगी साहित्य तंज़ीम की तरफ से शुरू करदा सफ़ाई अभियान के बाद भी दवाखाने के अंदर सफ़ाई के इंतेज़ामात को जारी रखने का मुताल्लिक़ा बलदी अमले को हिदायत दी।

उन्होंने रज़ाकाराना तंज़ीम रोगी साहित्य की सरबराह लता और दुसरे तंज़ीमों की तरफ से दवाखाने उस्मानिया में शुरू किए गए सफ़ाई अभियान का ख़ैर मुक़द्दम किया।

TOPPOPULARRECENT