Sunday , November 19 2017
Home / Khaas Khabar / तमिलनाडु में बारिश और सैलाब के बाइस 19 अफ़राद हलाक

तमिलनाडु में बारिश और सैलाब के बाइस 19 अफ़राद हलाक

चेन्नई: तमिलनाडु में गुज़िश्ता दो दिन की मूसलाधार बारिश और सैलाब से मुताल्लिक़ा वाक़ियात में तकरीबन 19 अफ़राद हलाक हो गए जब कि हुकूमत ने आज मुतास्सिरा ख़ानदानों के लिए 76 लाख रुपये की इमदाद का ऐलान किया है। चीफ मिनिस्टर जयललिता ने 19 अफ़राद की हलाकतों पर ताज़ियत का इज़हार किया है, जिन में अक्सरियत ज़िला कुंदलिवर की है और हर एक मुतवफ़्फ़ी के विरसा-ए-के लिए 4 लाख रुपये एक्स गिरेशिया देने का ऐलान किया है।

उन्होंने बताया कि डिसास्टर रीलीफ़ फ़ंड से ये इमदाद फ़राहम की जाएगी। ज़िला किडालवर में भी 16 अम्वात की इत्तेला हैं, जिन में 15 सैलाब के पानी में ग़र्क़ाब और एक दीवार गिरने से हलाक होगया है। रियासत में गुज़िश्ता दो यौमे से मूसलाधार बारिश के बाइस बेशतर इलाक़े जल-थल हो गए हैं और महिकमा मौसमियात ने पेश क़ियासी की है कि कल भी गरज चमक के साथ बारिश होगी।

डी एम के सदर एम करूणानिधि ने इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत ने तूफ़ानी बारिश और सैलाब की सूरत-ए-हाल से निमटने के लिए एहतियाती तदाबीर इख़तियार नहीं किए जिसके नतीजे में रिहायशी इलाक़े ज़ेरे आब और खड़ी फसलों को नुक़्सान पहुंचा है। उन्होंने बारिश से मुताल्लिक़ा वाक़ियात में हलाक अफ़राद के लवाहिक़ीन को 10 लाख का मुआवज़ा और फसलों के नुक़्सानात की पा बजाई का मुतालिबा किया है।

वाथोपालेम रिज़र्व की सतह-ए-आब में इज़ाफे के पेशे नज़र अवाम को सैलाब के ख़तरे से आगाह कर दिया गया है , जहां पर आबगीर इलाक़ों में हुनूज़ बारिश का सिलसिला जारी है। ज़िला इंतेज़ामिया ने वबाई अमराज़ की रोक-थाम के लिए ख़ुसूसी मेडिकल कैंपस क़ायम कर दिए हैं जबकि पानी और ग़िज़ा की पैकिट्स सरबराह किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT