Saturday , November 18 2017
Home / India / तमिलनाडू: मुस्लिम तंज़ीम को रैली की इजाज़त ना देने पर तन्क़ीद

तमिलनाडू: मुस्लिम तंज़ीम को रैली की इजाज़त ना देने पर तन्क़ीद

चेन्नाई , 7 जुलाई (पी टी आई) ए आई ए डी एम के हुकूमत को अवामी जलसों और रैलीयों पर इमतिना आइद करदेने हदफ़ तन्क़ीद बनाते हुए सदर डी एम के पार्टी एम करूणानिधि ने आज कहा कि तमिलनाडू मुस्लिम मोनीतरा कड़ागम को यहां रैली के इनीक़ाद के लिए इजाज़त स

चेन्नाई , 7 जुलाई (पी टी आई) ए आई ए डी एम के हुकूमत को अवामी जलसों और रैलीयों पर इमतिना आइद करदेने हदफ़ तन्क़ीद बनाते हुए सदर डी एम के पार्टी एम करूणानिधि ने आज कहा कि तमिलनाडू मुस्लिम मोनीतरा कड़ागम को यहां रैली के इनीक़ाद के लिए इजाज़त से इनकार का ताज़ा वाक़िया अक़ल्लीयती बिरादरीयों के ख़िलाफ़ इस के इंतेक़ाम की मौज़ूं मिसाल है।

एक बयान में करूणानिधि ने कहा कि टी एन एम एम के ( मुस्लिम तंज़ीम) ने एक रैली मुनज़्ज़म करने का मंसूबा बनाया था, लेकिन ए आई ए डी एम के हुकूमत ने इजाज़त देने से इनकार किया है। ये अक़ल्लीयती बिरादरीयों के ख़िलाफ़ उसकी अदावत की वाज़िह मिसाल है।

उन्होंने कहा कि अवाम के बुनियादी हुक़ूक़ सल्ब करने की कोशिश की मानिंद ए आई ए डी एम के हुकूमत माज़ी क़रीब में पब्लिक मीटिंग्स और रैलीयों पर इमतिना आइद करती आई है। डी एम के की तरफ़ से में इस तरह के जाबिराना रवैय्ये की सख़्त मज़म्मत करता हूँ।

पुलिस ने कहा कि तक़रीबन 400 टी एन एम एम के कारकुनों को यहां हिरासत में लिया गया जो हुकूमत के ख़िलाफ़ रैली में हिस्सा लेने आए थे।

TOPPOPULARRECENT