Friday , January 19 2018

तय्यारा में मुसाफिरेन-ओ-अमला के साथ बदसुलूकी 3 अफ़राद गिरफ़्तार

कोइम्बतोर: चेन्नई जाने वाली एक परवाज़ में अमला के अरकान और मुसाफिरेन के साथ बदसुलूकी के इल्ज़ाम में हिंदू महासभा के एक लीडर और दो वुकला समेत तीन अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया गया है जो मुबय्यना तौर पर हालत नशे में थे। उनकी गिरफ़्तारी कल रात तय्यारा की परवाज़ से क़बल अमल में आई ।

अखिल भारत हिंदू महासभा के तमिलनाडु यूनिट के नायब सदर सुभाष स्वामीनाथन और दो वुकला सैंथल कुमार और राजा को कल रात तय्यारे से उतार कर गिरफ़्तार करलिया गया। उन पर इल्ज़ाम है कि वो तय्यारे की परवाज़ से क़बल अपने फोन्स में एयर‌ होस्टेस की तसावीर बना रहे थे।

तसावीर बनाने के मसला पर तकरार हो गई थी । इन तीनों को आज एक मजिस्ट्रेट के रूबरू पेश किया गया जिन्होंने सुभाष को 14 दिन की अदालती तहवील में भेज दिया जबकि दो वुकला की ज़मानत मंज़ूर करली गई। कहा गया है कि ये मुल्ज़िमीन रात 10.45 बजे चेन्नई जाने वाली परवाज़ में सवार हुए थे।

उन्होंने आवर होस्टेस की तसावीर बनाएं जिस पर एतराज़ किया गया । तीनों मुसाफ़रेन ने अमला की दरख़ास्त पर ये तसावीर डेलीट करदें। जब सिक्योरिटी मैनेजर ने मुसाफिरेन को मुक़ामी ज़बान में क़वानीन की पाबंदी की तलक़ीन की तो ये तीनों बरहम हो गए और एयर‌ लाईन‌ के अमले को धमकियां दी।

पुलिस के बमूजब मुसाफिरेन की अक्सरियत ने इंतेबाह दिया था कि अगर इन तीनों को सफ़र की इजाज़त दी गई तो वो सफ़र करने से गुरेज़ करेंगे। सिक्योरिटी अमले ने सी आई एस एफ को इस की इत्तेला दी जिसने तीनों मुसाफिरेन को तय्यारे से उतार लिया। एयरलाइन इनडिगो ने दूसरे मुसाफिरेन को होने वाली मुश्किलात पर माज़रत ख़्वाही की है और क़वानीन की ख़िलाफ़वरज़ीयां करने वालों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का तैक़ुन दिया है।

इन तीनों को पुलिस इस्टेशन मुंतक़िल किया गया था और गिरफ़्तारी के बाद उन्हें आज अदालत में पेश किया गया था। इस हंगामे की वजह से परवाज़ में एक घंटे की ताख़ीर हुई थी । आज सुबह की अव्वलीन साअतों में इस पर एफ आई आर दर्ज किया गया।

TOPPOPULARRECENT