Thursday , December 14 2017

तरक़्क़ी के ख़ाहां अवाम कांग्रेस को कामयाब बनाईं

वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा डी के अरूना ने कहा कि सिर्फ नागम जनार्धन रेड्डी , जोपली कृष्णा राव को जताने से तलंगाना का क़ियाम मुम्किन नहीं है बल्कि तशकील तलंगाना की ताक़त सिर्फ कांग्रेस पार्टी को हासिल है । उन्हों ने अवाम को मश्व

वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-ताअलुकात-ए-आमा डी के अरूना ने कहा कि सिर्फ नागम जनार्धन रेड्डी , जोपली कृष्णा राव को जताने से तलंगाना का क़ियाम मुम्किन नहीं है बल्कि तशकील तलंगाना की ताक़त सिर्फ कांग्रेस पार्टी को हासिल है । उन्हों ने अवाम को मश्वरा दिया कि अगर वो तरक़्क़ी-ओ-फ़लाह के ख़ाहिशमंद हैं तो सिर्फ कांग्रेस उम्मीदवार ही को जताएं । हलक़ा असैंबली नागर कुरनूल के कांग्रेसी उम्मीदवार के दामोधर रेड्डी ने ज़िमनी इंतिख़ाबात केलिए अपना पर्चा नामज़दगी रिटर्निंग ऑफीसर मिस्टर मधु सोधन नाविक को पेश किया। क़ब्लअज़ीं मुस्तक़र के सौभाग्य गार्डन फंक्शन हाल से एक बड़ी रिया ली मुनज़्ज़म की गई जिस में रियास्ती वज़ीर डी के अरूना ,कांग्रेसी उम्मीदवार के दामोधर रेड्डी , ऐम अलसी जगदीश्वर रेड्डी ,चेयरमैन डी सी सी बी वीरा रेड्डी ,साबिक़ा अराकान-ए-असैंबली मिलो रवी ,वमशी कृष्णा ,मोहन गौड़ ,चितरंजन दास ,सदर मंडल कांग्रेस जनाब मुहम्मद हबीब अलरहमन के इलावा कारकुनान-ओ-अवाम की कसीर तादाद ने हिस्सा लिया ।

बादअज़ां मुस्तक़र के पैट्रोल बंक के रूबरू मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम से बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी ख़िताब करते हुए रियास्ती वज़ीर डी के अरूना ने कहा कि नौ साल बहैसीयत वज़ीर ओहदे पर फ़ाइज़ रहते हुए तलंगाना के मुआमले में लब कुशाई ना करने वाले नागम जनार्धन रेड्डी सदर तलगोदीशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से दूसरी मयाद केलिए पी ए सी चेयरमैन के ओहदे पर नामज़द ना करने पर अलहदा होकर तलंगाना का गेट अलाप रहे हैं । उन्हों ने नागम जनार्धन रेड्डी को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि नागम ने बहैसीयत वज़ीर ज़िला महबूबनगर के ज़ेर अलतवा पराजकट के बारे में कोई तवज्जा नहीं ली । ऐम अलसी जगदीश्वर रेड्डी ने कहा कि अस्तीफ़ों से तशकील तलंगाना मुम्किन नहीं । उन्हों ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात के नताइज से कांग्रेस हुकूमत को किसी किस्म का धक्का नहीं पहूंचेगा । कांग्रेस उम्मीदवार के दामोधर रेड्डी ने कहा कि तमाम तबक़ात को इंसाफ़ करते हुए उन की तरक़्क़ी केलिए इक़दामात करने का सहरा सिर्फ कांग्रेस हुकूमत के सर ही जाता है ।

TOPPOPULARRECENT