Monday , December 18 2017

तरक़्क़ी के ख़ाहिशमंद मिडल क्लास हिंदूस्तान की नुमाइंदगी का अज़म

जयपुर 20 जनवरी ( पी टी आई ) सदर कांग्रेस सोनिया गांधी की जानिब से 2014 के लोक सभा इंतेख़ाबात से क़बल पार्टी की अवामी हिमायत में इज़ाफ़ा करने की कोशिशों के बाद कांग्रेस पार्टी कीजिए पर आलामीया में आज कहा गया है कि तालीमयाफ्ता मिडल क्लास को

जयपुर 20 जनवरी ( पी टी आई ) सदर कांग्रेस सोनिया गांधी की जानिब से 2014 के लोक सभा इंतेख़ाबात से क़बल पार्टी की अवामी हिमायत में इज़ाफ़ा करने की कोशिशों के बाद कांग्रेस पार्टी कीजिए पर आलामीया में आज कहा गया है कि तालीमयाफ्ता मिडल क्लास को फ़रोग़ दिया जाना चाहीए ।

पार्टी ने ये वाअदा किया कि तालीमयाफ्ता और आगे बढ़ने के ख़ाहां मिडल क्लास अफ़राद की तरक़्क़ी के लिए नए मवाक़े फ़राहम किए जाएंगे । कांग्रेस पार्टी ने आज 13सफ़हात और 56 नकात पर मुश्तमिल जय‌पुर आलामीया जारी किया जिस में पार्टी ने अह्द किया कि चूँकि हिंदूस्तान में दरमियानी तबके की अक्सरियत है इस लिए पार्टी इसी तबके की नुमाइंदगी करेगी ।

पार्टी इन अनासिर के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद करेगी जो तक़सीम पसंदाना और तबाही वाले नज़रियात पर अमल करती हैं। इस आलामीया में कहा गया है कि कांग्रेस वो पार्टी है जो साईंस असरी टैक्नालोजी जामि तख़लीक़ और नौजवानों के लिए रोज़गार के मवाक़े पैदा करने के अह्द की पाबंद है ।

आलामीया में कहा गया है कि कांग्रेस पार्टी अपने हामियों की तादाद में इज़ाफ़ा करना चाहती है और वो अपने हामियों का पता चलाएगी और जो तबक़ात पहले से कांग्रेस के हामी हैं उन्हें बरक़रार रखा जाएगा। जो तबक़ात पार्टी से दूर होगए हैं उन्हें दुबारा पार्टी सफ़ों में लाने की जद्द-ओ-जहद की जाएगी।

आलामीया में नौजवानों और रोज़गार के मवाक़े फ़राहम करने का जो हवाला दिया गया है वो अहमियत इख़तियार कर गया है क्योंकी सोनिया गांधी ने जुमा को चिंतन शेअर से ख़िताब करते हुए इस बात पर ज़ोर दिया था कि तरक़्क़ी की ख़ाहिश रखने वाले सब्र से आरी नौजवानों को और शहरी इलाक़ों के मिडल क्लास तबक़ा की ज़रूरियात का ख़्याल रखा जाना चाहीए ।

आज जारी करदा आलामीया में कहा गया है कि कांग्रेस इस हक़ीक़त को भी तक़लीम करती है कि मिडल क्लास तबके में ख़ाहिशात रखने वाले तालीमयाफ्ता नौजवानों का इज़ाफ़ा हो रहा है । पार्टी की जानिब से उन के लिए रोज़गार के मवाक़े फ़राहम किए जाएंगे और एसा माहौल तय्यार किया जाएगा जो उन की तरक़्क़ी के लिए साज़गार हो।

पार्टी ने ख़ुद को गरीबों और पसमांदा तबक़ात जैसे दलितों आदि वासियों अक़ल्लीयतों और ओ बी सीज़ की तरक़्क़ी के लिए वक़्फ़ करदेने के अज़म का इज़हार किया और कहा कि अवाम में अब तरक़्क़ी की नई ख़ाहिशात पैदा हो रही हैं और ये जज़बा खासतौर पर नौजवानों और मिडल क्लास में ज़्यादा है ।

इस के अलावा कांग्रेस पार्टी ने अपने आलामीया में ये दावे किया कि ये सूरत-ए-हाल भी कांग्रेस और उस की हुकूमतों की पालिसीयों और प्रोग्रामों का नतीजा है । कांग्रेस पार्टी नौजवानों और नौजवान मिडल क्लास हिंदूस्तान की नुमाइंदगी करने का अह्द करती है । इन नौजवानों केलिए भी काम किया जाएगा जो मवाक़े से महरूम हैं।

TOPPOPULARRECENT