Thursday , December 14 2017

तर्क तालीम करने वालों के लिए नया प्रोग्राम

पी एच‌ डी सतह तक तालीम की सहूलत देने का अज़म : स्मृति इरानी

पी एच‌ डी सतह तक तालीम की सहूलत देने का अज़म : स्मृति इरानी

मर्कज़ी वज़ीरे फ़रोग़ इंसानी वसाइल स्मृति इरानी ने आज कहा कि हुकूमत जारिए साल के ख़त्म तक एक प्रोग्राम शुरू करेगी जिस के तहत तर्क तालीम करने वाले तलबा दुबारा तालीम की सिम्त राग़िब किया जाएगा।

ये प्रोग्राम उन तलबा के लिए होगा जो मआशी मसाइल की वजह से तालीम तर्क करदेते हैं। स्मृति इरानी ने यहां एक तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि जब तालीम में महारत की डिग्री हासिल करने की बात आती है तो ख़वातीन क़बाइली बच्चे दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों से ताल्लुक़ रखने वाले बच्चे और दूसरे कमज़ोर तबक़ात जो मआशी तौर पर कमज़ोर होते हैं वो तालीम तर्क करदेते हैं क्योंकी उन्हें अपने लिए रोज़गार हासिल करना होता है।

स्मृति इरानी ने कहा कि ख़ुद उन्होंने पैसे की कमी की वजह से तालीम का सिलसिला तर्क करदिया था। उन्होंने कहा कि जो तलबा रिसर्च स्कालरस और साएनसदां बनने के अहल होते हैं उनके लिए एक प्रोग्राम शुरू किया गया है और ये तलबा हिन्दुस्तान के फ़न्नी इदारों में उरूज तक पहूंच सकते हैं। उन्होंने कहा कि हालाँकि एक प्रोग्राम नवीं से ग्यारहवीं जमात तक के तलबा पर तवज्जे दी जा रही है लेकिन हम इन तलबा को मुंतख़ब कर रहे हैं जो एक दिन रिसर्च स्कालर और साईंसदान बनने की सलाहियत रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT