Thursday , December 14 2017

तलंगाना तहरीक के लिए नई क़ियादत की ज़रूरत

करीमनगर। 2 फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) तलंगाना में ना सिर्फ सयासी बल्कि दीगर अवामी संघम,तलबा, मुलाज़मीन, रज़ाकाराना तंज़ीमों, अदबी सोसाइटीज़ सभी एक प्लेटफार्म पर जमा होकर एक ताक़तवर और नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर तहरीक में तबदील हो

करीमनगर। 2 फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) तलंगाना में ना सिर्फ सयासी बल्कि दीगर अवामी संघम,तलबा, मुलाज़मीन, रज़ाकाराना तंज़ीमों, अदबी सोसाइटीज़ सभी एक प्लेटफार्म पर जमा होकर एक ताक़तवर और नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर तहरीक में तबदील हो जाएं तो तलंगाना के हुसूल में कामयाबी मुम्किन ही। तभी तलंगाना रियासत का क़ियाम अमल में लाया जा सकता ही। प्रजा फ्रंट रियास्ती सदर ग़दर ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा। उन्हों ने सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि सभी सयासी पार्टीयां तलंगाना तहरीक को इक़तिदार और ज़ाती मुफ़ादात के तहत ही इस्तिमाल कर रही हैं, इन पार्टीयों का मक़सद तलंगाना का हुसूल नहीं ही।

उन्हों ने कहा कि इस सिलसिलॆ में चुना रेड्डी से लेकर आज तक सभी अपने ज़ाती अग़राज़-ओ-मक़ासिद के लिए तलंगाना तहरीक चलाई है और हिस्सा लिया ही। के सी आर कूद नड्डा राम के बिशमोल सभी तलंगाना जद्द-ओ-जहद तहरीक के ताल्लुक़ से अपनी नीयत नफ़स का जायज़ा लें। उन्हों ने कहा कि मैं अपने आप का जायज़ा ले चुका हूँ। उन्हों ने कहा कि तलंगाना का मसला पार्लीमैंट में हल किए जाने की ज़रूरत है लेकिन अरसा-ए-दराज़ से इक़तिदार पर क़ाबिज़ हुकमरान उस की कोशिश नहीं कर रहे हैं बल्कि इंतिहाई तसाहुल-ओ-ग़फ़लत का मुज़ाहरा करते आरहे हैं। इस लिए तलंगाना जद्द-ओ-जहद तहरीक को नई क़ियादत चाहिये, ये अवाम की खवाहिश ही।

इस तहरीक को कामयाबी की राह पर ले जाने में सभी सयासी पार्टीयां नाकाम हो चुकी हैं। 5 फरवरी से तलंगाना मैं मंडलता मंडल दिल की धड़कन यात्रा शुरू की जाएगी। ग़दर ने वाक़िफ़ करवाया कि प्रजा फ्रंट तहज़ीबी सक़ाफ़्ती इश्तिराक के ज़ेर-ए-एहतिमाम एक कमेटी तशकील दे कर यात्रा तर्तीब दी जाएगी। इस यात्रा में तलंगाना तहरीक में अवाम की शिरकत को यक़ीनी बनाए जाने के लिए बेदारी प्रोग्राम मुनज़्ज़म किए जाएंगॆ। इस के इलावा ये यात्रा तमाम सयासी पार्टीयों को मुत्तहिद किए जाने के लिए भी अवाम में शऊर बेदार किया जाएगा। तलंगाना के साथ धोका दही करने वाले क़ा इदीन को मुनासिब सबक़ सिखाया जाएगा। इस मुआमले में भी अवाम को बेदार किया जाएगा।

तलंगाना जद्द-ओ-जहद के सिलसिलॆ में तलबा बिरादरी पर मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ दर्ज करदा मुक़द्दमात वापिस ले लेने तलंगाना के लिए अपनी ज़िंदगी की क़ुर्बानी देते हुए अमर के ख़ानदानों को 5एकड़ ज़मीन देने का उन्हों ने मुतालिबा किया। उन्हों ने कहा कि अंबेडकर मुजस्समों को नुक़्सान पहुंचाए जाने के ख़िलाफ़ बंद की अपील की और प्रजा फ्रंट की जानिब से ताईद की जाएगी।इस प्रैस कान्फ़्रैंस में प्रजा फ्रंट क़ाइदीन बाबजी, मग्गो रुम रमेश वग़ैरा शरीक थे

TOPPOPULARRECENT