Thursday , December 14 2017

तलंगाना पर हैदराबाद और नई दिल्ली में सयासी गहमागहमी में दुबारा शिद्दत

हैदराबाद 10 नवंबर (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी आज रात अचानक राज भवन पहूंच कर गवर्नर से मुलाक़ात की और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य नारायना और डाक्टर के केशव राव् दिल्ली पहूंच गयॆ।

हैदराबाद 10 नवंबर (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी आज रात अचानक राज भवन पहूंच कर गवर्नर से मुलाक़ात की और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य नारायना और डाक्टर के केशव राव् दिल्ली पहूंच गयॆ।

ग़ुलाम नबी आज़ाद की जानिब से 10 नवंबर के बाद तलंगाना पर कोई फ़ैसला करने का जो ऐलान किया है, इस से ताज़ा सरगर्मीयों की एहमीयत बढ़ गई है। कल सोनीया गांधी से मुलाक़ात करने के बाद मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने 10 नवंबर के बाद तलंगाना पर कोई फ़ैसला करने का ऐलान किया और आज ए आई सी सी के जनरल सैक्रेटरी मिस्टर डग वजए सिंह और ए आई सी सी के तर्जुमान मिस्टर राशिद अलवी ने छोटी रियास्तों की तशकील पर सैकिण्ड ऐस आर सी कांग्रेस का मौक़िफ़ होने का दावा किया, जिस के बाद तलंगाना की तहरीक चलाने वालों में हलचल शुरू होगई है।

शाम में सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रावना और कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद डाक्टर के केशव राव् दिल्ली पहूंच गई। उन्हों ने दिल्ली दौरे पर कोई तबसरा करने से इनकार करते हुए कहा कि दिल्ली कांग्रेस का हेडक्वार्टर है और हम पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन से मुलाक़ात करने केलिए दिल्ली आते रहते हैं मगर बावसूक़ ज़राए से पता चला हीका मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने तलंगाना पर कोई फ़ैसला करने से क़बल उन की राय हासिल करने या पार्टी के मौक़िफ़ से वाक़िफ़ कराने केलिए उन्हें दिल्ली तलब किया है।

दूसरी तरफ़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने रात में राज भवन पहूंच कर गवर्नर से मुलाक़ात की। बावसूक़ ज़राए से पता चला हीका चीफ़ मिनिस्टर ने गवर्नर को रियासत के ताज़ा सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ किराया। पार्टी के ज़राए ने ये भी बताया कि मर्कज़ी हुकूमत से चीफ़ मिनिस्टर को ये भी हिदायत मिली है कि वो हालत को कंट्रोल करने केलिए पुलिस और मर्कज़ी फ़ौज को तैय्यार रखें। कभी भी तलंगाना के मसला पर कोई भी फ़ैसला किया जा सकता है।

फ़ैसले के बाद जो भी हालत पैदा होंगे इस से निमटने केलिए हुकूमत पूरी तरह तैय्यार रही। इस दौरान कांग्रेस के साबिक़ वज़ीर और रुकन असैंबली कूमट रेड्डी वेंकट रेड्डी ने अलहदा रियासत तलंगाना केलिए 9 रोज़ से जारी ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल को आज ख़तन करदिया, जिस से रियास्ती हुकूमत को आरिज़ी तौर पर राहत तो मिली है लेकिन टी आर ऎस् ने रियास्तों की तंज़ीम जदीद केलिए दूसरे कमीशन के क़ियाम से मुताल्लिक़ कांग्रेस के मर्कज़ी क़ाइदीन की तजावीज़ को मुस्तर्द करते हुए 10 नवंबर से एहतिजाज में शिद्दत पैदा करने की धमकी दी है, जिस से निमटने केलिए हुकूमत ने पुलिस और दीगर इदारों को चौकस रहने का हुक्म दिया है

TOPPOPULARRECENT