Monday , December 18 2017

तलबा की मख़फ़ी सलाहियतों से इस्तिफ़ादे का मश्वरा

करीमनगर, 26 मार्च: आला तालीम के फ़रोग़ के लिए यूनिवर्सिटियों का क़ियाम अमल में लाया गया। रियासती सियोल स्पलाई महिकमा के वज़ीर डी सिरीधर बाबू ने इन ख़्यालात का इज़हार किया। इतवार को शातावाहना यूनिवर्सिटी में 4.50 ख़र्च से तामीर किए गए एडमन्

करीमनगर, 26 मार्च: आला तालीम के फ़रोग़ के लिए यूनिवर्सिटियों का क़ियाम अमल में लाया गया। रियासती सियोल स्पलाई महिकमा के वज़ीर डी सिरीधर बाबू ने इन ख़्यालात का इज़हार किया। इतवार को शातावाहना यूनिवर्सिटी में 4.50 ख़र्च से तामीर किए गए एडमन्सट्रेटिव बिल्डिंग 3.74 करोड़ के ख़र्च से तामीर करदा ख़वातीन के हॉस्टल की इमारत 2 करोड़ के ख़र्च से तामीर किए क्लास रूम्स का उन्होंने इफ़्तिताह किया। इस मौक़े पर मुनाक़िदा प्रोग्राम में वज़ीर ने कहा कि रियासती हुकूमत ने हर ज़िले में एक यूनिवर्सिटी क़ायम करने का फैसला किया और उस की अमल आवरी के लिए भी कोशिश की।

उन्होंने नौजवानों में छुपी सलाहियतों का मुकम्मल इस्तिफ़ादा करने को कहा। 30 साल पहले पी जी सेंटर की हैसियत शुरू होकर आज यूनिवर्सिटी की हैसियत से तरक़्क़ी की। इंसानी वसाइल का बेहतर तौर पर इस्तिफ़ादा करें, जहां पर मौक़ा दस्तियाब हो वहां पर तरक़्क़ी के लिए मंसूबा बंद तरीका पर आगे बढ़ते रहें। तालीमी एतबार से ज़िले के तमाम इलाक़े में सहूलत के लिए यूनिवर्सिटी कार आमद है।

हिफ़ाज़ती तौर पर कम्पाउंड वाल की तामीर के लिए फ़ंड्ज़ के इजरा के लिए सुई करने यक़ीन‌ का दिलाया। गवर्नमेंट विहिप आरे पल्ली मोहन ने कहा कि इंसानी तरक़्क़ी के लिए तालीम पहली सीढ़ी है उस की सहूलियात की फ़राहमी के लिए अपनी जानिब से सुई करने का यक़ीन‌ दिलाया। रुकन पार्लियामेंट करीमनगर पूनम प्रभाकर ने कहा कि ये करीमनगर के अवामी नुमाइंदों का ख़ाब है। तालीमी मीआर का तहफ़्फ़ुज़ करते हुए ठोस इक़दामात के साथ आगे बढ़ने पर ज़ोर दिया।

इंजीनिय‌रिंग, फार्मेसी कॉलेजों की मनज़ूरी के लिए सुई करने का यक़ीन‌ दिलाया। MLC एन लक्ष्मण राव‌ ने कहा कि शाता वाहना यूनिवर्सिटी को उस्मानिया यूनिवर्सिटी के बराबर तरक़्क़ी दें। अज़ीम इंसानी वसाइल का मर्कज़ यूनिवर्सिटीज़ हैं। चप्पा डंडी रुकन असेम्बली सिवा दिला देइया ने किया। गैर समाजी अनासिर की रोक थाम के लिए कम्पाउंड वाल पुलिस इस्टेशन क़ायम किया जाएगा। इस प्रोग्राम में वाइस चांसलर के वीरा रेड्डी, जोइंट कलेक्टर एच अरूण कुमार, साबिक़ा रुकन असेम्बली सत्य नारायना गौड़ , मोहन रेड्डी आर डी ओ जी संध्या रानी, यूनिवर्सिटी रजिसटरार‍ ओ‍र लेक्चरर्स-ओ-दीगर ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT