Thursday , December 14 2017

तलबा को ख़ुदकुशी से रोकने हेल्प् लाईन सैंटर

हैदराबाद। ०४अप्रैल:(सियासत न्यूज़)। अलैहदा तेलंगाना हामी तलबा तंज़ीम तलंगाना वेद यारती ऐक्य वदीक़ा की जानिब से टी वी आई वे हेल्पलाइन सैंटर का क़ियाम अमल में लाया गया । सदर नशीन टी वी आई वे मिस्टर महेश के बमूजब हेल्पलाइन सैंटर के ज

हैदराबाद। ०४अप्रैल:(सियासत न्यूज़)। अलैहदा तेलंगाना हामी तलबा तंज़ीम तलंगाना वेद यारती ऐक्य वदीक़ा की जानिब से टी वी आई वे हेल्पलाइन सैंटर का क़ियाम अमल में लाया गया । सदर नशीन टी वी आई वे मिस्टर महेश के बमूजब हेल्पलाइन सैंटर के ज़रीया तेलंगाना हामी तालिब-ए-इल्मों मैं खुदकुशियॊ के बढ़ती रोहजान को ख़तन करने और तलबा को अलैहदा तेलंगाना की सरगर्म तहरीक का हिस्सा बनाने कौंसलिंग की जाएगी। मिस्टर महेश ने कहाकि तेलंगाना के नाम पर अपनी सयासी दूकानें चलाने वाली जमातों के बिशमोल दीगर सयासी जमातों का रवैय्या और मसला तलंगाना पर ग़ैर वाज़िह मौक़िफ़ ने अलैहदा तेलंगाना मसला को तात्तुल का शिकार बनादिया है जिसके सबब तेलंगाना हामी तलबा खुदकुशियॊ से तलंगाना के सोए अवामी नुमाइंदों को जगाने की कोशिश कररहे हैं । महेश ने कहाकि तेलंगाना अवामी नुमाइंदों को जगाने अपनी जानों की क़ुर्बानी देने से उन का जागना मुम्किन नहीं है ।

उन्हों ने तलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करने और तलबा को तेलंगाना तहरीक में शामिल होकर हुकूमत और तेलंगाना के नाम निहाद अवामी नुमाइंदों को सबक़ सिखाने का तलंगाना हामी तालिब-ए-इल्मों को मश्वरा दिया है । महेश ने कहाकि तेलंगाना वेद यारती ऐक्य वेद यक्का के हलप लाईन एक माहिर-ए-नफ़सीयत डाक्टर के ज़रीया तलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले इन तमाम तालिब-ए-इल्मों की कौंसलिंग करेगा जो मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतों के इलावा इलाक़ाई जमातों के बिशमोल तलंगाना के नाम निहाद सयासी क़ाइदीन के मुख़ालिफ़ तलंगाना रवैय्या से दल बरादशता हैं ।

TOPPOPULARRECENT