तशकीले तेलंगाना के बाद टी आर एस का कांग्रेस में इंज़िमाम(विलय)?

तशकीले तेलंगाना के बाद टी आर एस का कांग्रेस में इंज़िमाम(विलय)?
तेलंगाना रियासत के क़ियाम के बाद क्या टी आर ऐस ख़ुद को कांग्रेस में ज़म करदेगी?। ये सवाल उस वक़्त कांग्रेस हाईकमान और ख़ुद टी आर इस के हलक़ों में मौज़ू बहस बना हुआ है। कांग्रेस पार्टी तशकील तेलंगाना के सिलसिला में टी आर ऐस क़ियादत से किए

तेलंगाना रियासत के क़ियाम के बाद क्या टी आर ऐस ख़ुद को कांग्रेस में ज़म करदेगी?। ये सवाल उस वक़्त कांग्रेस हाईकमान और ख़ुद टी आर इस के हलक़ों में मौज़ू बहस बना हुआ है। कांग्रेस पार्टी तशकील तेलंगाना के सिलसिला में टी आर ऐस क़ियादत से किए गए खु़फ़ीया मुआहिदा के तेहत टी आर एस के फ़ौरी इंज़िमाम की ख़ाहां है।

ताहम टी आर एस की क़ियादत इस मसला पर फ़ौरी तौर पर कुछ भी कहने से गुरेज़ कर रही है ताकि अलहदा रियासत के क़ियाम के अमल में रुकावट पैदा ना हो।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि कांग्रेस आला कमान की जानिब से टी आर ऐस क़ियादत पर मुसलसल दबाउ पड़ रहा है कि वो पार्लीयामेंट में तेलंगाना बिल की मंज़ूरी के साथ ही इंज़िमाम का ऐलान करदे और इस सिलसिला में क़ाइदीन से मुशावरत करते हुए उन्हें भी इंज़िमाम के लिए ज़ेहनी तौर पर राज़ी करलिया जाये।

कांग्रेस के इस दबाउ पर चंद्रशेखर राव ने पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन से मुख़्तलिफ़ मराहिल में मुज़ाकरात किए और इंज़िमाम के मसला पर उन की राय हासिल की। चंद्रशेखर राव ने इब्तिदा-में ऐलान किया था कि तेलंगाना बिल की मंज़ूरी के बाद वो कांग्रेस में इंज़िमाम के बारे में ग़ौर करसकते हैं।

लेकिन वक़्त गुज़रने के साथ साथ टी आर एस का मौक़िफ़ तबदील होता दिखाई दे रहा है। टी आर ऐस अब अपनी अलहदा शनाख़्त को ख़त्म करते हुए कांग्रेस में ज़म होने के लिए तैय्यार नहीं।

Top Stories