Thursday , December 14 2017

तशकीले तेलंगाना के साथ ही सेकुलरिज्म फरोग़ जरूरी

तेलंगाना की तशकील के साथ ही मुसलमानों को नई रियासत में सेकुलरिज्म का फ़रोग़ और फ़िर्क़ा परस्तों को लगाम कसने का काम करना होगा। तेलंगाना में मुसलमानों के लिए रियास्ती बजट में ख़ुसूसी तौर पर एक हज़ार करोड़ रुपये का बजट मुख़तस करना होगा।

तेलंगाना की तशकील के साथ ही मुसलमानों को नई रियासत में सेकुलरिज्म का फ़रोग़ और फ़िर्क़ा परस्तों को लगाम कसने का काम करना होगा। तेलंगाना में मुसलमानों के लिए रियास्ती बजट में ख़ुसूसी तौर पर एक हज़ार करोड़ रुपये का बजट मुख़तस करना होगा।

जनाब आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत ने नारायणपेट के अलफ़लाह हाई स्कूल में तक़सीम तालीमी एवार्ड इजलास से मुख़ातब करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

जनाब आमिर अली ख़ान ने अपनी तक़रीर में बताया कि आज मुसलमान ओहदेदारों और अवामी नुमाइंदों से ज़्यादा मसाजिद की आहक पाशी, तज़ईन के लिए रक़म या क़ब्रिस्तान की हिसारबंदी के लिए रक़म हासिल करने की में मसरूफ़ दिखाई दे रहे हैं। जबकि मुसलमानों को पहली तर्जीह अवामी नुमाइंदों के ज़रीए तालीमी इदारों के क़ियाम के लिए होनी चाहीए।

मुसलमानों की समाजी और मआशी तरक़्क़ी सिर्फ़ तालीमी तरक़्क़ी के ज़रीए ही मुम्किन है। मुसलमानों को अपने हुक़ूक़ के लिए किसी के आगे भीक मांगने की ज़रूरत नहीं है। भीक के बजाय अपने हुक़ूक़ के हुसूल के लिए जद्दो जहद करनी चाहीए। अनक़रीब फॉरेस्ट डिपार्टमेंट में तक़रीबन 3000 जायदादें और ग्रेटर हैदराबाद कारपोरेशन में 3000 जायदादें भर्ती की जानी वाली हैं।

मुसलमानों को इन जायदादों पर भर्ती के लिए तालीमी तैयारी करनी चाहीए। जनाब आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत ने मज़ीद कहा कि नारायणपेट में तलबा को फ़न्नी तालीम से आरास्ता करने के लिए इदारा सियासत की जानिब से कम्पयूटर सेंटर का क़ियाम अमल में लाया जाएगा।

न्यूज़ एडीटर सियासत ने कहा कि मुस्लिम नौजवान तालीमी मैदान में अपना मुक़ाम पैदा करने के लिए सख़्त जद्दो जहद करें जो लोग जद्दो जहद करते हैं मंज़िलें उन का इस्तिक़बाल करती हैं।

और मुसलमानों को मश्वरा दिया कि क़ुरआन मजीद को समझ कर पढ़ें क्योंकि अल्लाह ताला ने इरशाद फ़रमाया कि क़ुरआन को नसीहत के लिए आसान कर दिया है। मुसलमानों की फ़लाह और बहबूद के लिए रियास्ती और मर्कज़ी हुकूमत की जो स्कीमात हैं इस से इस्तिफ़ादा की ज़रूरत है।

जनाब वाई येला रेड्डी रुक्न असेंबली नारायणपेट ने तक़रीर करते हुए कहा कि अलफ़लाह हाई स्कूल के लिए हुकूमत की जानिब से अराज़ी दिलवाने की कोशिश की जाएगी और मुसलमानों की तालीमी तरक़्क़ी के लिए हर तरह के तआवुन का त्यक़्कुन दिया। निज़ामत के फ़राइज़ मुहम्मद अब्दुल सलीम एडवोकेट ने अंजाम दिए। इस मौक़ा पर हुज्जाज किराम को तहनियत पेश की गई।

TOPPOPULARRECENT