Tuesday , September 25 2018

तशकील तेलंगाना में ताख़ीर के लिए सयासी जमातें ज़िम्मेदार

हैदराबाद ०९मई (सियासत न्यूज़)।अलैहदा तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर केलिए मुख़ालिफ़ तेलंगाना नुमाइंदों के इलावा तलंगाना के नाम पर अपनी सयासी दूकानें चलाने वाले ज़िम्मेदार हैं। अलैहदा तलंगाना हामी ग़ैर सयासी तंज़ीम तेलंगाना पर

हैदराबाद ०९मई (सियासत न्यूज़)।अलैहदा तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर केलिए मुख़ालिफ़ तेलंगाना नुमाइंदों के इलावा तलंगाना के नाम पर अपनी सयासी दूकानें चलाने वाले ज़िम्मेदार हैं। अलैहदा तलंगाना हामी ग़ैर सयासी तंज़ीम तेलंगाना पर जा फ्रंट ने पर काल ज़िमनी इंतिख़ाबात को सयासी शोबेदाबाज़ी क़रार दिया । टी पी एफ़ के नायब सदूर मिस्टर एम वयदा कुमार रत्ना माला के इलावा प्रोफ़ैसर भूमिया सिंह-ए-अल्लाह ख़ान सी प्रभाकर और दीगर ने प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान कहाकि महबूबनगर ज़िमनी इंतिख़ाबी नताइज के बाद पैदा सूरत-ए-हाल से उन जमातों को सबक़ हासिल करना चाहिए ।

उन्हों ने कहाकि इंतिख़ाबात में कामयाबी दुबारा अस्तीफ़े फिर इंतिख़ाबात के बावजूद तेलंगाना की तशकील तात्तुल का शिकार है जबकि तेलंगाना के नाम पर मुंतख़ब वाले नुमाइंदे भी तेलंगाना को तरक़्क़ी दिलवाने में नाकाम हैं । उन्हों ने कहाकि ऐम पेज ऐम ईल अज़ की कामयाबीयों के बावजूद तेलंगाना पसमांदगी का शिकार है तरक़्क़ी के लिए मुख़तस किए जाने वाले बजट में भी तख़फ़ीफ़ की जा रही है ।

उन्हों ने महबूबनगर ज़िमनी इंतिख़ाबात की मिसाल पेश और कहाकि तलंगाना तहरीक में शामिल मुस्लमान तहरीक के नाम निहाद अलंबरदारों के रवैय्यासे मायूस हो कर ख़ुद को तलंगाना तहरीक से अलैहदा करने का सोच रहे हैं । इन क़ाइदीन ने कहाकि मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद और एहितजाजी हिक्मत-ए-अमली अलैहदा तेलंगाना की तशकील में मददगार साबित होगी जिस केलिए पर जा फ्रंट तआवुन का ऐलान करती है ।

उन्हों ने तमाम सयासी-ओ-ग़ैर सयासी जमातों-ओ-तंज़ीमों को मुशतर्का एहितजाजी प्रोग्राम तैय्यार कर ने की दावत दी है और इंतिख़ाबात के बजाय एहतिजाज से हुसूल तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद शुरू करने का मुतालिबा किया है

TOPPOPULARRECENT