Monday , December 11 2017

तशकील तेलंगाना से आन्ध्रा को कोई नुक़्सान नहीं होगा

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश ने कहा कि अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने से इलाक़ा अन्ध्र का कुछ भी नहीं बिगड़ेगा, ताहम आम इंतिख़ाबात तक अलहदा रियासत की तशकील का कोई इमकान नहीं है। ज़िला मग़रिबी गोदावरी के ताड़ी पली ग

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी टी जी वेंकटेश ने कहा कि अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने से इलाक़ा अन्ध्र का कुछ भी नहीं बिगड़ेगा, ताहम आम इंतिख़ाबात तक अलहदा रियासत की तशकील का कोई इमकान नहीं है। ज़िला मग़रिबी गोदावरी के ताड़ी पली गोड़म में आर्या समाज की यूथ तंज़ीम की हलफ़ बर्दारी तक़रीब से ख़िताब करते हुए उन्होंने रियासत की तक़सीम के मुतालिबा पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि तेलूगू अवाम को मुत्तहिद करने के लिए राइलसीमा के अवाम ने हैदराबाद को रियासत का सदर मुक़ाम तस्लीम करते हुए कुरनूल को सदर मुक़ामना बनाने की क़ुर्बानी दी थी, जिस का मक़सद तेलूगू अवाम को मुत्तहिद रखना था।

आज भी हम इस पर क़ायम हैं। उन्हों ने कहा कि अलहिदगी पसंद तहरीक तेलूगू अवाम को मुत्तहिद रखने के लिए क़ुर्बानियां देने वाले बुज़ुर्गों की ख़ाहिशात को चकनाचूर करने के मुतरादिफ़ है। उन्हों ने कहा कि वो मुत्तहदा आंधरा के हामी हैं। क़ुर्बानीयों के बाइस ही तेलूगू अवाम को मुत्तहिद रखने के लिए आंधरा प्रदेश रियासत तशकील दी गई थी।

TOPPOPULARRECENT